کد خبر: ۸۲۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۲۲۵
حجت‌الاسلام حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت:بنده معتقدم که تحت هیچ شرایطی نباید فرزندان مسئولان نظام در کشورهای امپریالیستی به‌ویژه آمریکا، انگلیس و کانادا تحصیل و یا زندگی کنند چراکه مسئولان این کشورها با جمهوری اسلامی در عناد هستند.
یک نماینده: فرزندان مسئولان اگر می خواهند در خارج درس بخوانند، بروند چین و روسیه نه کشورهای امپریالیستی مانند آمریکا و انگلیس

به گزارش خبرداغ، حجت‌الاسلام حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت:بنده معتقدم که تحت هیچ شرایطی نباید فرزندان مسئولان نظام در کشورهای امپریالیستی به‌ویژه آمریکا، انگلیس و کانادا تحصیل و یا زندگی کنند چراکه مسئولان این کشورها با جمهوری اسلامی در عناد هستند.

وی افزود: تحصیل و زندگی فرزندان مقامات جمهوری اسلامی در کشورهایی که با ما سر کینه و دشمنی دارند، باید ممنوع شود، چرا که این کشورها از هر طریقی به دنبال دستیابی به اطلاعات و اسرار کشورمان و ضربه‌زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام نوروزی با تأکید بر اینکه کشور ما از لحاظ علمی هیچ کمبودی ندارد، خاطرنشان کرد: در صورتی که فرزندان مسئولان به دنبال کسب دانش و تکنیک روز در خارج از کشور هستند، می‌توانند در کشورهای همسو با جمهوری اسلامی چون چین و روسیه تحصیل کنند.

منبع: کیهان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: