کد خبر: ۸۲۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۴۰۷
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پیامی فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمد صارمی را گرامی داشت.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت
به گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا، پیام دکتر علی اصغر مونسان به این مناسبت به شرح زیر است:

« اقتضای جان چو ای دل آگهی است/ هر که آگه‌تر بود جانش قوی است

روز خبرنگار روز جان‌های آگاه و دلیری است که بصیرت و شجاعت را با اعجاز قلم درآمیخته و زبان گویای مردم شده اند. خبرنگاران صدیق و متعهد، مصداق بارز رسولان و بشارت دهندگان حقیقت اند و رسالت سنگین آنان جدال با جهل و نادانی در عرصه شفاف اطلاع رسانی است.

17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به همه اصحاب دلسوز و تلاشگر رسانه، به ویژه خبرنگاران حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، که با روشنگری خود از داشته های فرهنگی، تاریخی و طبیعی این مرز و بوم پاسداری می کنند گرامی می دارم و برای پویندگان این مسیر روشن، سلامت و توفیق روز افزون آرزو دارم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: