کد خبر: ۸۲۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۳۸۵
شهیندخت مولاوردی به سخن ظریف درباره عدم شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، صبح امروز محمدجواد ظریف در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مخالفانش گفت: «نگران ۱۴۰۰ نباشید و به خاطر نگرانی از سال ۱۴۰۰ مانع کار من نشوید و مخلص همه شما هستم. محضر هم بخواهید می‌آیم و محضری امضا می‌کنم در سال ۱۴۰۰ یا دانشگاه هستم یا منزل».

شهیندخت مولاوردی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به سخنان ظریف در توئیتر خود نوشت: ‏دکتر ظریف، همکار سابق و دشمن قابل احترام دولت متخاصم! اگر برخی دلواپس با تعهد محضری خیالشان راحت شده و از مانع تراشی در مسیر دیپلماسی کشور دست بر خواهند داشت، در دفتر اسناد رسمی در خدمتتان هستیم؛ ‏باشد تا به دل هایشان آرام و قرار برگردد.

‏همنوایی و هم افزایی معنادار تیم B و تندروهای داخل و خارج در تحریم صدایی که مهار سیاست یکجانبه گرایی را از جانب هرکس و در هر نقطه از جهان، فریاد می زند!

توئیت مولاوردی: آقای ظریف در دفتر اسناد رسمی در خدمتتان هستیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: