کد خبر: ۸۲۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۴۸۶
امام جمعه موقت تهران گفت: ولی فقیه،فرمانده در دوران غیبت است و اطاعت از ولی فقیه، اطاعت از امام زمان(عج) است.
امام جمعه موقت تهران: ولی فقیه فرمانده دوران غیبت است

امام جمعه موقت تهران گفت: ولی فقیه،فرمانده در دوران غیبت است و اطاعت از ولی فقیه، اطاعت از امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، ظهر امروز در کنگره در انتظار خورشید که از سوی هیئت منتظران امام زمان(عج) در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد عنوان کرد:گسترش تهاجم فرهنگی در جامعه از اهداف مهم و اصلی دشمنان است و دشمن قصد نابودی عقاید را دارد.

امام جمعه موقت تهران افزود:فعالیت‌های فرهنگی می تواند تا بخش زیادی مانع از تحقق اهداف دشمن شود،در این باره هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در اجرای برنامه‌های فرهنگی دارند.

وی اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی،نگهبانان خون شهداء هستند،شهیدانی که ثابت کردند با جهاد و شهادت از منتظران واقعی بودند و امروز الگوی مهمی برای نسل جوان به شمار می روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بیان کرد:جوانانی که در این هیئت های مذهبی تربیت می شوند باید در جهت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت رسالت منتظران گفت:مسجد مقدس جمکران، میعادگاه منتظران ولی عصر(عج) است و حتی اقامه نماز در جوار مسجد جمکران،اجر و پاداش نماز در جوار کعبه را دارد.

امام جمعه موقت تهران ولایت مداری را یکی از ویژگی‌های مهم در مقابله با هجمه‌های دشمن دانست و افزود: ولی فقیه،فرمانده در دوران غیبت است و اطاعت از ولی فقیه، اطاعت از امام زمان(عج) است.

وی اظهار کرد:انقلاب اسلامی،خاموشی ندارد زیرا انقلابی عاشورایی است و به نهضت ولی عصر(عج) متصل خواهد شد،باید قدر چنین انقلابی را بدانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بیان کرد:اوضاع جهان به نفع ماست زیرا در جهان استکبار و ستمگری پابرجا نخواهد بود.

وی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی نیز گفت:طبق گفته یکی از تحلیل گران، این رویداد تنها سقوط یک پهپاد نبود بلکه به منزله سقوط یک تمدن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
0
بیش از صد روز از ریاست جناب رئیسی بر قوه‌قضائیه می‌گذرد و نزدیک هزار نفر از کارمند، مسئول و شخص حقیقی متخلف در رده‌های مختلف دستگیر شده و در حال محاکمه‌اند. این سرعت عمل در مبارزه با فساد در دستگاه‌های مختلف ما را یاد ابتدای انقلاب می‌اندازد. رایحه خوش‌ عدالت به مشام می‌رسد! امیدوارم ایشان تا پایان مسئولیت یا صلابت و سلامت این راه پرخطر و پردردسر را طی کنند. توفیق الهی قرین این طی طریق‌شان باد، ان‌شاءا... .


به دستگاه قضایی پیشنهاد می‌کنم در احکام پرونده مفسدان دانه درشت ابتدا چند ماه تبعید به مناطقی مثل سیستان برای تفکیک زباله‌های مردم زحمتکش و رنجدیده این خطه‌ها و سپس آغاز حبس‌های طویل‌المدت در نظر گرفته شود.


‌ در این فسادهایی که با ارز دولتی صورت گرفته باید رسیدگی کرد زمینه‌ساز این فسادها کدام مدیر و مسئول بوده و چرا باید دست مدیران تا این حد باز باشد که خیلی راحت مرتکب فساد بشوند.


سخنگوی قوه‌قضائیه گفته بازرس‌ها و حراست‌ها باید وظایف خود را با دقت و حساسیت‌ بیشتری انجام بدهند ولی عرض می‌شود وقتی فرآیند سالمی برای انتخاب افراد در پست‌ها و مسئولیت‌های اجرائی وجود ندارد و افراد به صرف سفارش از طرف ستاد انتخاباتی و آشنایان مسئولان و... به مسئولیت می‌رسند فساد خود به خود در سیستم شکل می‌گیرد و نظام را با مشکل مواجه می‌کند.


کسانی که ارز دولتی گرفته و وارداتی نداشته‌اند باید به عنوان عوامل اخلال‌گر اقتصادی محاکمه شده و به اشد مجازات برسند. اجرای حدود الهی در مورد این جماعت فاسد حکم بیمه کردن نظام را دارد.


با پیشرفت‌های زیادی که در اتوماسیون سیستم‌ اداری کشور به وجود آمده از هیچ مدیر و مسئولی پذیرفته نیست که برای تبرئه خود بگوید از وجود فساد و اختلاس در زیرمجموعه مدیریتی خود خبر نداشته است.


باید نظارت شود 14 میلیارد دلار بودجه‌ای که برای تامین کالاهای اساسی کشور در سال 98 اختصاص داده شده سر از هزینه تبلیغات انتخاباتی نمایندگان و دولتی‌ها درنیاورد.


آقای تاجگردون رئیس کمیسیون بودجه مجلس! ما می‌دانیم تورم به عدد نجومی رسیده لطف کنید این مشکل را به دوستانتان که سال 92 می‌گفتند ملاک تورم جیب مردم است تفهیم کنید!


دولتی که نظارتی بر زیرمجموعه خود ندارد هر وزارتخانه‌اش می‌تواند سوژه یک سریال گاندو بشود.


دولت نشان داده نمی‌خواهد مشکلات اقتصادی جامعه را حل بکند و برای مذاکره با آمریکا مردم را به گروگان گرفته است. سوال ما این است که چرا مجلس و نمایندگان تماشاچی شده‌اند و با ابزار قانونی خویش دولتمردان را به کار و تلاش وا نمی‌دارند؟


کاسبان برجام! این همه به جهانخواران در قبال هیچ باج دادید،‌ باز هم می‌خواهید باج بدهید؟ البته گفته‌اند خرج که از کیسه مهمان بود، حاتم طایی شدن آسان بود! شما از کیسه مردم و بیت‌المال هزینه می‌کنید! بدانید تنها اقتدار دهان گشاد آنها را می‌بندد و آنها را به التماس وامی‌دارد. ماجرای کشتی انگلیس خبیث شاهد روشنی بر این مدعاست. التماس‌های شما طمع آنها را زیادتر می‌کند. چرا متوجه نمی‌شوید؟!


اصرار ترامپ،‌ رئیس جمهور آمریکا و عوامل داخلی‌اش برای آوردن ایران به پای میز مذاکره شبیه فشار یزید برای گرفتن بیعت از امام حسین(ع) می‌باشد. باید مقاومت کرد و تن به سازش نداد.


صداوسیما برنامه‌هایی در جهت کارآفرینی پخش می‌کند که بسیار آموزنده است اما بهتر است از موانعی که بر سر راه کارآفرینان وجود دارد هم برنامه تهیه کنند تا مسئولین برای برداشتن این موانع اقدام موثری انجام دهند.


ما قشر ضعیف که توان خرید گوشت کیلویی صدهزار تومان نداریم حداقل دیگر نگذارید مرغ‌ها از سفره‌مان پرواز کنند تا در ماه یکی دو وعده مرغ در منزلمان پیدا شود. باور کنید سه وعده غذای ما یک وعده هم نمی‌شود!


چند سال از مجروحیت شدید و زندانی شدن شیخ ابراهیم زکزاکی این پرچمدار مکتب امام خمینی(ره) در کشور نیجریه می‌گذرد ولی متاسفانه از سوی دولت برای نجات او اقدام موثری صورت نگرفته است. چرا؟


در شروع کار آقای رئیسی در قوه قضائیه شاهد سه اقدام انقلابی تاثیرگذار از سوی ایشان هستیم،‌ بازدیدهای سرزده از مجموعه‌های تحت مدیریت، برخورد با قضات فاسد و برخورد انقلابی با مفسدین اقتصادی از جمله کارها و تحولاتی است که امید ما مردم را به آینده انقلاب زیاد کرده است. درخواست داریم سامانه‌ای برای دیدارهای مردمی ایشان نیز شکل بگیرد تا افراد مورد ظلم واقع شده بتوانند حرف‌های خود را مستقیم با رئیس این قوه در جریان بگذارند.


مطالبتان در مورد مالیات گرفتن از خانه‌های خالی عالی بود. احسنت. خواهشمندم تا رسیدن به نتیجه ادامه دهید.


دولت بودجه صداوسیما را به دلیل پخش سریال گاندو گروگان گرفته. بنویسید پس تکلیف شعارهای آقای رئیس جمهور که فریاد می‌زدند قلم‌ها را نشکنید و دهن‌ها را نبندید و هرکس باید بتواند آزادانه حرف خودش را بزند چه می‌شود؟ این اقدام مفهومی جز میل قوه مجریه به اعمال دیکتاتوری در همه بخش‌های کشور با اهرم مالی نخواهد داشت.


از دستگاه قضایی درخواست می‌شود در موضوع قیمت‌های غیرمتعارف بلیط‌های هوایی ورود کنند و دست خائنان را قطع نمایند. گویا هیچ ضابطه‌ای نیست و هرکس به هر قیمتی بخواهد بلیط می‌فروشد؟!


کوچه‌های منطقه 4 مزین به نام و عکس شهدا بود که مدتی است تابلوها را جمع می‌کنند! چه واهمه‌ای از تصویر و نام زیبای شهدا دارند؟ چرا جلوی این عمل زشت گرفته نمی‌شود؟


در دوره شهرداری دکتر قالیباف، مواردی را که از طریق 137 پیگیری می‌کردیم به‌سرعت ترتیب‌اثر داده می‌شد ولی متأسفانه حالا وقتی برای برخی نارسایی‌ها و مشکلات تماس می‌گیریم اصلاً توجهی نمی‌شود. چرا؟! گویا تنها عملکرد این دوره شورای شهر و شهرداری تهران شده تعویض چند نام خیابان و احیاناً حذف تصاویر شهدا از محله‌ها!


3 روز قبل اگر برای کلاس‌های آموزش رانندگی ثبت‌نام می‌کردیم 748 هزار تومان پرداخت می‌کردیم اما امروز این مبلغ به 972 هزار تومان افزایش پیدا کرده است!


سازمان جنگل‌داری کشور 32 خانوار از اهالی کشاورز و دامدار ساکن یکی از روستاهای شهرستان شفت را به بهانه جلوگیری از تخریب جنگل از خانه آباء و اجدادی خود بیرون و آواره کرد ولی جالب اینکه امروز افراد پولدار شهر در همین مناطق جنگلی محیط زیست را تخریب کرده و مشغول ساخت ویلا و برج هستند.


یکی از اقوام دکترای کشاورزی از دانشگاه تهران دارد با این‌حال بیکار است. برای هیئت علمی اقدام کرد می‌گویند با 40 سال سن نمی‌تواند عضو هیئت علمی بشود به‌نظر می‌رسد دستی در کار است و قصد دارند افراد صاحب تخصص را به خارج فراری بدهند. امیدواریم وزیر علوم رسیدگی کند.


برنامه اطعام برای کسب رأی انتخابات مجلس و شورای شهر به شورایاری‌ها هم سرایت کرد! در محله صادقیه، حوالی مسجد امام صادق(ع)، برخی کاندیداهای شورایاری به مردم ناهار می‌دادند تا به آنها رأی دهند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: