کد خبر: ۸۲۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
تعداد بازدید: ۴۳۳
وزیر نیرو با اشاره به اقداماتی که باعث کاهش میزان استفاده از برق شده است، ابراز امیدواری کرد که صرفه‌جویی به اخلاق و فرهنگ مردم تبدیل شود.
وزیر نیرو: امیدواریم «صرفه‌جویی»، به اخلاق و فرهنگ مردم ایران تبدیل شود

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان شرقی و در مراسم افتتاح فاز نخست نیروگاه سیکل ترکیبی هریس با بیان اینکه هر سال اوج بار ما ۲۵۰۰ مگاوات افزایش پیدا می‌کرده، گفت: پیش‌بینی‌ها این بود که اوج بار امسال به ۶۱ هزار مگاوات می‌رسد اما با همه این‌ها توانستیم ۳۳۰۰ مگاوات صرفه‌جویی کنیم.

وی افزود:  اگر این کار را نمی‌کردیم به منزله ساخت نیروگاه‌های جدید با ظرفیت ۵ هزار مگاوات بود و این یعنی ۵ میلیارد دلار هزینه که اکنون در آن صرفه‌جویی شده است.

وزیر نیرو با اشاره به مواردی که باعث کاهش میزان استفاده از برق شده است، ابراز امیدواری کرد که صرفه‌جویی به اخلاق و فرهنگ مردم تبدیل شود.

وی ضمن تشکر از رئیس‌جمهور گفت: نیروگاه بناب را امروز بهره‌برداری می‌کنیم که پاسخگوی بخش دیگری از نیازهای مردم آذرابیجان شرقی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: