کد خبر: ۸۲۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۳۰۲
سفارت آمریکا در برلین اعلام کرده است که آمریکا درخواست رسمی خود برای حضور نظامی در خلیج فارس را برای آنچه مقابله با تجاوزات ایران خوانده، ارسال کرده است.
جزئیات درخواست رسمی آمریکا از بریتانیا، آلمان و فرانسه برای مقابله با ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، با اینکه بریتانیا و آلمان با طرح «فشار حداکثری آمریکا» بر ایران مخالفت کرده‌اند و از طرفی بریتانیا طرح پیشنهادی برای حمایت از کشتی‌های تجاری عبوری از تنگه هرمز را ارائه کرده است. آمریکا به تازگی به این متحدان اروپایی خود پیام جدیدی ارسال کرده است.

سفارت آمریکا در برلین اعلام کرده است که آمریکا درخواست رسمی خود برای حضور نظامی در خلیج فارس را برای آنچه مقابله با تجاوزات ایران خوانده، ارسال کرده است.

سخنگوی سفارت آمریکا در برلین به خبرنگار آلمانی اعلام کرد: «ما به طور رسمی به آلمان، فرانسه و بریتانیا برای حمایت از تنگه هرمز نامه رسمی ارسال کرده‌ایم»

وزیر دفاع آلمان، «آنگرت کرامپ» در این مورد اعلام کرد: «هر پیشنهادی توسط ما باید مورد بررسی قرار بگیرد و سپس در مورد آن تصمیم خواهیم گرفت»

به نقل از اسپوتنیک، پیش از این هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان در مورد پیشنهاد آمریکا برای حضور در خلیج فارس اعلام کرده بود که درباره تصمیم مشترک اروپاییان در منطقه خلیج فارس نظر مثبت دارد با این توجیه که می‌گوید ما به راهبرد فشار حداکثری آمریکا نخواهیم پیوست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: