کد خبر: ۸۲۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۱۷۰
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از روستاییان به دلیل عدم وجود شغل در مناطق روستایی به حاشیه شهرها مهاجرت کرده‌اند
بسیاری از روستاییان به دلیل نداشتن شغل مناسب دست به مهاجرت می‌زنند/کشور ۱۱ میلیون حاشیه‌نشین دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علیرضا ابراهیمی در جلسه علنی امروز ( یک فوریت طرح اصلاح قانون حمایت از تولید و اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، گفت: همه باید در این سال تلاش کنیم تا به فرمایشات مقام معظم رهبری برای حمایت و رونق تولید جامه عمل بپوشانیم.

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در روستاها زیرساخت‌های لازم همانند آب، برق، گاز، مخابرات و اینترنت وجود دارد، افزود: متأسفانه علیرغم وجود تمامی زیرساخت‌ها برای اشتغال و توسعه اقتصاد آنها برنامه‌ریزی لازم صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: بسیاری از روستاییان به دلیل عدم وجود شغل در مناطق روستایی به حاشیه شهرها مهاجرت کرده‌اند که در حال حاضر ۱۱ میلیون حاشیه‌نشین در کشور وجود دارد و باید ساماندهی شوند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید سرمایه در گردش در روستاها ایجاد شود، تصریح کرد: حلقه گم شده روستاها، اشتغال است که باید با طرح‌های حمایتی در این مناطق اشتغال مناسب ایجاد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: