کد خبر: ۸۲۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۳۰۱
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر خود مازندران، با یحیی شاه‌نظری هنرمند نمدمالی دارای نشان اصالت یونسکو در شهرستان رامسر دیدار کرد و جویای حال او شد.
عیادت دکتر مونسان از هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی در رامسربه گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که به استان مازندران سفر کرده است، عصر امروز دوشنبه 7 مرداد 98، با حضور در منزل یحیی شاه‌نظری هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی در رامسر با او دیدار کرد و از او که مدتی است از بیماری رنج می‌برد، عیادت کرد.

دکتر مونسان در این دیدار ضمن تجلیل از هنرمندان صنایع دستی پیشکسوت، برای این هنرمند آرزوی بهبودی و سلامت کرد.

یحیی شاه‌نظری هنرمند نمونه رشته نمدمالی در سال 1315 در شهرستان رامسر متولد شده و کار در این حرفه را از سن 10 سالگی آغاز کرده است. او تولیدکننده برتر نمد در جهان و استان مازندران است. این هنرمند صادرکننده نمد به کشورهای آمریکا، آلمان، سودان و استرالیا بوده است و همچنین سابقه حضور در نمایشگاههای بین المللی داخلی و خارجی را نیز دارد.

یحیی شاه‌نظری دارای نشان ملی مرغوبیت کالا در سال‌های 90 و 91 و دارای نشان بین‌المللی مهر اصالت یونسکو در سال 91  است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: