کد خبر: ۸۲۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید: ۳۱۵
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدامات پلیس و برخورد با ناهنجاری‌ها و مقابله با مفاسد اجتماعی از سوی مردم پذیرفته شده و جزء مطالبات جدی آنهاست.
سردار سلامی: برخورد با ناهنجاری‌ها جزء مطالبات جدی مردم است / از اقدامات پلیس در این زمینه حمایت می‌کنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدامات پلیس و برخورد با ناهنجاری‌ها و مقابله با مفاسد اجتماعی از سوی مردم پذیرفته شده و جزء مطالبات جدی آنهاست.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،‌ سردار سرلشکر حسین سلامی در جلسه مشترک فرماندهان و مسئولان سپاه و ناجا ضمن تقدیر از تلاش ارزشمند و مجاهدت‌های مظلومانه و در عین حال مقتدرانه ناجا در انجام وظایف خطیر و حفظ ارزش‌ها، اظهار کرد: در تمام دنیا پلیس یک نهاد مجری قانون، نظم و انضباط اجتماعی است.

وی تصریح کرد: اقدامات پلیس و برخورد با ناهنجاری ها و مقابله با مفاسد اجتماعی از سوی مردم پذیرفته شده و جزء مطالبات جدی آنهاست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر حمایت همه جانبه سپاه از طرح‌های هدفمند ناجا در ارتقای امنیت عمومی جامعه تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی در منطقه خاورمیانه نسل‌کشی به راه انداخته است متاسفانه دولت روحامی هم با انگلیس جنایتکار شماره یک مذاکره، گفت و گو و همکاری کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۵:۵۴
تهدید داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر همچنان باقی است.
تهدید داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان باقی است.

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۶:۰۴
آمریکا تروریست های داعش را از سوریه وعراق وارد افغانستان کرده است.


۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۶:۱۴
وحشت حامیان اصلی تروریست های داعش مانند اروپا جنایتکار شماره یک از بازگشت 2500 داعشی به خانه
کشورهای اروپایی که زمانی هزاران تکفیری را از این قاره راهی سوریه و عراق کرده بودند، اکنون نمی‌دانند که حدود 2500 نفر از آنها کجا به سر می‌برند و به همین خاطر، مقامات اروپایی در ارتباط با حملات غافلگیر‌کننده داعش، به شدت نگران هستند.
اروپا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی حیانتکار شماره یک ازتروریست های داعش درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیزادامه می دهد.


۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۷:۲۳
آمریکا فرقی با داعش ندارد.
آمریکا و داعش برای ما یکی هستند.
آمریکا و داعش ازسال 2011 تاکنون یک هدف را دنبال می کنند.


۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۷:۳۱
حضور نیروهای تروریست آمریکایی ازسال 2001 تاکنون عامل اصلی تنش در منطقه است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک درک نمی کنند و نمی فهمند.



۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۸:۱۷
منافقین هنوز هم از استرالیا و آمریکا تماس می‌گیرند و جاسوسی می‌کنند/ دشمن را ضعیف ندانیم
منافقین هنوز هم از استرالیا، اروپا و آمریکا تماس می‌گیرند و جاسوسی تلفنی انجام می‌دهند؛ فکر نمی‌کنم هیچکس به اندازه منافقین در جاسوسی تلفنی متبحر باشند.

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۸:۳۹
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون منطقه خاورمیانه را اشغال کرده و از تروریسم، القاعده، داعش، و دیگر گروه های تروریستی حمایت ‌می‌کند.
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون منطقه خاورمیانه را اشغال کرده و از تروریسم، القاعده، داعش و دیگر گروه های تروریستی حمایت ‌می‌کند.
واین درحالی است که سازمان های بین المللی جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و انگیس نمی کنند خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۹:۴۷
نمی‌گذاریم آمریکا و انگلیس کنترل تنگه هرمز را در اختیار بگیرند

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۹:۵۶
ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا ازسال 2014 تاکنون از داعش در سوریه وعراق کمک، حمایت و پشتیبانی می کند، نه مبارزه با داعش

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۲۰:۱۸
حمایت از داعش یا مبارزه با آن؛
ائتلاف بین المللی مدعی مبارزه با داعش چرا به مردم بی‌گناه حمله هوایی می کند؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: