کد خبر: ۸۲۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۳۲۶
طرح فیبرواسکن کبدی باتخفیف 50 درصد از یکشنبه 6 مرداد در بیمارستان کیش آغاز شد
آغاز طرح تخفیف 50 درصدی فیبرواسکن کبدی در بیمارستان کیش

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، این طرح به مناسبت روز جهانی هپاتیت و با هدف پایش بیماری های کبدی و تشخیص و درمان به موقع مبتلایان به این عارضه، از یکشنبه 6 مرداد در بیمارستان کیش آغاز شده و تا 13 مرداد ادامه خواهد داشت.

علاقمندان به استفاده از خدمات بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در زمینه تشخیص بیماری های کبدی می توانند در طول اجرای این طرح صبح ها از ساعت 11 تا 13 و بعد از ظهرها 19 و سی دقیقه تا 21 به بیمارستان کیش مراجعه کنند. اجرای این طرح برای بیماران هپاتیتی رایگان است.

ساکنان جزیره کیش هم می توانند با تخفیف 50 درصدی و استفاده از فیبرو اسکن پیشرفته ترین دستگاه تشخیص ضایعات کبدی از سلامت خود مطمئن شوند.

لازم به ذکر است ۲۸ جولای (6 مرداد) روز تولد دکتر برانچ بلومبرگ( ۲۰۱۱-۱۹۲۵) روز جهانی هپاتیت نامگذاری شده است. دکتر بلومبرگ ویروس هپاتیتB را در سال ۱۹۶۷ شناسایی کرده و دو سال پس از آن اولین واکسن هپاتیت B را ساخت و به این دلیل موفق به اخذ جایزه نوبل شد.

هپاتیت های ویروسی به واسطه ی آلودگی به یکی از ۵ نوع ویروسA،B،C،D و یا E ایجاد می شوند. همه این ویروس ها سبب التهاب کبد می شوند و هپاتیت های مزمنB وC می توانند منجر به سیروز و سرطان کبد شوند. هپاتیت های ویروسی یکی از تهدید های سلامت جهانی به شمار می روند. ۲۴۰ میلیون نفر در دنیا به هپاتیت مزمنB و حدود ۱۵۰ میلیون نفر نیز به هپاتیتC مزمن مبتلا هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: