کد خبر: ۸۲۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۲
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهوری در نامه ای به رهبر معظم انقلاب بیان کرد که گزارش دهی سالانه به مجلس ایراد دارد، این موضوع به شورای حل اختلاف قوا ارجاع شده تا در آنجا بررسی شود.
نامه روحانی به رهبر معظم انقلاب: الزام گزارش‌دهی سالانه دولت به مجلس ایراد داردبه گزارش خبرداغ، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهوری در نامه ای به رهبر معظم انقلاب بیان کرد که گزارش دهی سالانه به مجلس ایراد دارد، این موضوع به شورای حل اختلاف قوا ارجاع شده تا در آنجا بررسی شود.

علی لاریجانی در جلسه علنی امروز-یکشنبه-مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر مهدی صباغیان نماینده بافق مبنی بر عدم گزارش سالانه از سوی دولت به مجلس گفت: هیات رئیسه مجلس برای وزرا و رئیس جمهور نامه رسمی ارسال کرده و مجلس کار خود را انجام داده است اما اینکه آقایان در رسانه‌ها موضوعات دیگری را بیان می کنند، چیز دیگری است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از دولت تقاضا کرده که مطابق با آئین نامه داخلی به نهاد قانونگذاری گزارش ارائه دهد، افزود: رئیس جمهور در نامه ای به مقام معظم رهبری عنوان کرده که گزارش دهی سالانه به مجلس ایراد دارد که این موضوع به شورای حل اختلاف قوا ارجاع شده تا در آنجا مورد رسیدگی قرار گیرد.

محمدرضا صباغیان نماینده بافق در تذکر خود گفت: قرار بود براساس آئین نامه مجلس در مردادماه رئیس جمهور و وزرا با حضور در نهاد قانونگذاری به نمایندگان گزارش دهند اما ظاهرا دولت با این موضوع مخالفت و عنوان کرده که گزارش نمی‌دهد.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۲:۱۴
اروپا بدون آمریکا نمی‌تواند درباره برجام تصمیم بگیرد و دولت روحانی هم متاسفانه توجهی نمی کند.
مکرون از حل مشکلات کشور خودش عاجز است. روی چه حسابی رئیس‌جمهور پیک می‌فرستد و پیام به او ارسال می‌کند؟! آیا همچنان قرار است امثال مکرون مشکلات اقتصادی و برجام بدفرجام‌ ما را حل کنند؟!
رئیس‌جمهور درتماس با رئیس جمهور فرانسه باز هم از برجام سخن گفت. این سخن تعجب بسیاری را برانگیخته است. کدام برجام؟! برجامی که جز ضرر و معطل نگه داشتن کشور طی 6 سال و خسارت‌های سنگین به ملت را در پی نداشت؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
توقیف نفتکش حامل نفت ایران توسط دزدان انگلیسی در تنگه جبل الطارق نقض قوانین بین المللی است ولی متاسفانه سران انگلیس تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند.
توقیف نفتکش حامل نفت ایران ازسوی دزدان انگلیسی در تنگه جبل الطارق نقض برجام است مقامات انگلیس تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند.
و دولت، دولتمردان، مسئولین و نمایندگان مجلس هم تاکنون سکوت اختیار کرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
عمان از تجاوز رژیم کودک کش صهیونیستی و تجاوز رژیم کودک کش سعودی حمایت می کند و روحانی و ظریف هم با عمان همه جانبه همکاری می کنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: