کد خبر: ۸۲۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۳۷۵
بعد از عملکرد ضعیف بیرانوند در دیدار مقابل سایپا شایعاتی زشت دربارۀ این بازیکن شکل گرفته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در دیدار پرسپولیس با سایپا در چارچوب جام شهدا علیرضا بیرانوند روی گل سایپا اشتباهی وحشتناک را مرتکب شد و همین اشتباه وحشتناک و عجیب از سوی دروازه‌بان اول فوتبال ایران باعث شکل گرفتن شایعاتی زشت دربارۀ بیرانوند شده است. برخی از اهالی فوتبال و فوتبال‌دوستان این عملکرد بیرانوند را عمداً و برای جدایی از پرسپولیس دانسته‌اند.

 

 

مطمئناً این دست شایعات در قبال بازیکنی به حرفه‌ای بودن و شخصیت بیرانوند نمی‌تواند درست باشد اما یک جای کار می‌لنگد، اینکه چرا بیرو تمرکز ندارد به داستان ماندن و نماندنش بی‌ربط نیست. بیرانوند سودای حضور در اروپا در سر دارد و پرسپولیس برای این انتقال باید خود را آماده کند حتی اگر این فصل این اتفاق رخ ندهد سرانجام شاهد جدایی بیرو از پرسپولیس خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: