کد خبر: ۸۲۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۳۰۷
نرخ دلار بر روی تابلوی صرافی‌های بانکی، مجدد بین کانال ۱۱ و ۱۲ هزار تومانی قرار گرفت، به نحوی که قیمت هر اسکناس دلار آمریکا برای خرید ۱۱۹۰۰ تومان و برای فروش ۱۲ هزار تومان اعلام شده است.
نوسان قیمت دلار در مرز کانال‌های ۱۱ و ۱۲ هزار تومانیبه گزارش خبرداغ، کرکره صرافی‌های بانکی امروز پنجشنبه ۳ مرداد ۹۸ با کاهش نرخ دلار بالا رفت و بازارساز مجدد تلاش می‌کند تا تعادل را به بازار برگرداند.

در این میان نرخ دلار امروز بر روی تابلوی صرافی‌های بانکی مجدد بین کانال ۱۱ و ۱۲ هزار تومانی قرار گرفته، به نحوی که قیمت هر اسکناس دلار آمریکا برای خرید ۱۱,۹۰۰ تومان و برای فروش ۱۲ هزار تومان اعلام شده است.

همچنین نرخ هر اسکناس یورو برای خرید ۱۳,۷۰۰ تومان و برای فروش ۱۳,۸۰۰ تومان اعلام شده است.

در جریان معاملات روز گذشته (چهارشنبه ۲ مرداد ۹۸)، قیمت هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به کانال ۱۲۰۰۰ تومانی وارد شده و نرخ آن به ۱۲,۴۰۰ تومان رسیده بود.

همچنین نرخ هر اسکناس دلار آمریکا برای خرید ۱۲,۳۰۰ تومان اعلام شد و در کنار آن، قیمت هر یورو نیز برای خرید ۱۴,۰۵۰ تومان و برای فروش ۱۴,۱۵۰ تومان ثبت شد.
منبع: خبرگزاری مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: