کد خبر: ۸۲۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۲۶۴
آندره‌آ استراماچونی قصد دارد یک بازیکن مطرح ایتالیایی را به عنوان جانشین پاتوسی به استقلال بیاورد.
یک ایتالیایی ستاره بزرگ مدنظر استراماچونی؛ بمب ایتالیایی استقلال در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  با جدایی آیاندا پاتوسی  از استقلال تهرانمسئولان این تیم به شدت در تلاش هستند تا جای خالی وی را با جذب یک بازیکن خارجی باکیفیت پر کنند. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مدیران این تیم با یک هافبک ایتالیایی مذاکرات موفقیت‌آمیزی داشته‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بازیکن مدنظر ظرف روزهای آینده خود را به آندره آ استراماچونی معرفی می‌کند.

 

این هافبک هافبک ایتالیایی با نظر مستقیم آندره‌آ استراماچونی مدنظر آبی‌پوشان قرار گرفته است. هرچند در این بین علاوه بر این بازیکن نام ستاره‌های دیگری مانند فرناندو کانسین مطرح شده است. البته گویا شناخت کافی استرا روی این هافبک ایتالیایی بخت او را برای پوشیدن پیراهن استقلال بیش از دیگران کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: