کد خبر: ۸۲۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۲۰
آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۱۲ ماهه سال ۹۷، حاکی از آن است که در این مدت بیش از ۱۱۱۳ تن قاشق و چنگال از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.
۷میلیون دلار برای واردات قاشق و چنگال به کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۱۲ ماهه سال ۹۷، حاکی از آن است که در این مدت بیش از ۱۱۱۳ تن قاشق و چنگال از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم قاشق چنگال به کشور، ۷ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۱۲۵ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۶۷۷ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۴۴۰ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

گفتنی است در ۱۲ ماهه سال ۹۷ قاشق چنگال از ۹ کشور جهان از جمله دانمارک، آلمان، امارات متحده عربی، ایتالیا، ترکیه، چین، انگلستان، اسپانیا و پرتغال وارد ایران شده است.

در بین کشور‌های ذکر شده چین با صادرات به ارزش ۶ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۲۸۷ دلار بزرگترین صادرکننده این محصول به ایران بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: