کد خبر: ۸۲۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید: ۲۲۹
فرماندار شهرستان اسلامشهر در پنجمين جلسه ستاد انتخابات استان تهران گفت: برخی افراد چنان به دولت می تازند که انگار نه انگار این دولت ٢٥ ميليون رأی دارد.
برخی چنان به دولت می‌تازند که انگار نه انگار این دولت ٢٥ ميليون رأی داردبه گزارش خبرداغ ، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران که در محل استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: برخی افراد چنان به دولت می تازند که انگار نه انگار این دولت ٢٥ میلیون رأی دارد.

وی گفت: در شرایط کنونی گسست اجتماعی را شاهد هستیم به ویژه به دلیل شرایط حاکم در فضای اقتصادی نیاز است تدبیری اندیشیده شود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر بیان کرد: در استان تهران به دلیل هوش مدیران و تجربه های برگزاری انتخابات مشکلی در اجرای انتخابات نخواهیم داشت.

مرسلپور خاطرنشان کرد: فرآیند رفع مشکل تولیدکنندگان در وزارت صمت به کندی پیش می رود و شاهد ایستایی هستیم.
فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
خاک برسرجاهلی همچون تو اقای فرماندار حالا چندتا رای دارد ای ابله کثافت
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: