کد خبر: ۸۲۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۲۲۹
دولت ترامپ ایران را مقصر اصلی افزایش تنش ها در خلیج فارس می داند. در ماه های گذشته شش نفت کش تجاری در نزدیکی خلیج عمان مورد هدف قرار گرفته بودند. ایران همچنین در تاریخ 20 ژوئن یک پهپاد آمریکایی را با موشک زمین به هوا سرنگون کرد. تهران گفت که پهپاد جاسوسی هاوک بر فراز قلمرو هوایی ایران در حال پرواز بوده است. ظاهرا آقای ترامپ در ابتدا با انجام یک حمله انتقام جویانه در واکنش به سرنگونی پهپاد آمریکا موافقت کرده بود. اما در نهایت از تصمیم خود منصرف شد.
ایران و آمریکا گرفتار در چرخه ای خطرناکرابین رایت در نیویورکر نوشت: از اوایل ماه مه شاهد افزایش تنش بین آمریکا و جمهوری اسلامی ایران بوده ایم. دو کشور دوباره در چرخه ای از اقدامات خشونت آمیز گرفتار شده اند. نیروی دریایی آمریکا روز پنج شنبه یک پهپاد ایرانی را بر فراز تنگه هرمز سرنگون کرد. آقای ترامپ بعد از این حادثه گفت: «ایران همچنان به اقدامات تحریک آمیز خود علیه نفت کش ها و کشتی های حاضر در آب های بین المللی خلیج فارس را ادامه می دهد. آمریکا حق دارد که از نیروها و منافع خود در منطقه دفاع کند. ما از ملت های جهان درخواست می کنیم که تلاش های ایران برای ایجاد اختلال در تجارت جهانی و آزادی عبور و مرور را محکوم کنند». گفتنی است، تقریبا یک سوم نفت دنیا از طریق تنگه هرمز تجارت می شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ در ادامه این مطلب آمده است: روز جمعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که یک نفت کش تجاری با پرچم بریتانیا را در خلیج فارس توقیف کرده است. مقامات ایرانی می گویند که این نفت کش قوانین بین المللی دریانوردی را نقض کرده بود. مالک کشتی گفت که موفق به برقراری تماس با شرکت استنا ایمپرو نشده است و خدمه نفت کش توسط تعدادی کشتی و یک بالگرد محاصره شده اند. اما بحران اخیر در تاریخ 4 ژوئن شروع شد. نیروهای بریتانیایی یک نفت کش ایرانی را در تنگه جبل الطارق توقیف کردند. بریتانیا ادعا کرد که نفت کش گریس 1 بر خلاف تحریم های اتحادیه اروپا در حال انتقال نفت به سوریه بوده است. روز جمعه دادگاهی در جبل الطارق اعلام کرد که نفت کش ایرانی باید برای سی روز دیگر در کنترل نیروهای بریتانیایی بماند. حوادث اخیر باعث تشدید تنش بین ایران و غرب شده اند و تهدیدی برای آزادی عبور و مرور نفت کش های تجاری در تنگه هرمز محسوب می شوند. بریتانیا بر خلاف آمریکا تاکنون به توافق هسته ای برجام پایبند مانده است و تلاش می کند به ایران برای دور زدن این تحریم ها کمک کند. آقای ترامپ روز جمعه بعد از انتشار خبر توقیف نفت کش بریتانیایی در خلیج فارس گفت: «ایران چیزی جز دردسر برای ما نیست. همه حرف های من در مورد ایران درست بودند».

دولت ترامپ ایران را مقصر اصلی افزایش تنش ها در خلیج فارس می داند. در ماه های گذشته شش نفت کش تجاری در نزدیکی خلیج عمان مورد هدف قرار گرفته بودند. ایران همچنین در تاریخ 20 ژوئن یک پهپاد آمریکایی را با موشک زمین به هوا سرنگون کرد. تهران گفت که پهپاد جاسوسی هاوک بر فراز قلمرو هوایی ایران در حال پرواز بوده است.  ظاهرا آقای ترامپ در ابتدا با انجام یک حمله انتقام جویانه در واکنش به سرنگونی پهپاد آمریکا موافقت کرده بود. اما در نهایت از تصمیم خود منصرف شد.

اما مقامات ایرانی معتقدند که خروج ترامپ از توافق تاریخی برجام در سال 2015 عامل اصلی بحران کنونی بوده است. این توافق در سال 2015 بعد از دو سال مذاکره مداوم بین تهران و قدرت های جهانی امضا شد. ترامپ در ماه نوامبر دوباره تحریم های اقتصادی را علیه ایران اعمال کرد. دولت ترامپ قول داده است که صادرات نفت ایران را به صفر برساند. ترامپ به دنبال بازگرداندن ایران به میر مذاکره است. او معتقد است که در توافق جدید باید مسائل دیگر از جمله حمایت تهران از گروه های شبه نظامی، برنامه موشکی و حقوق بشر نیز شامل شود. اما استراتژی آقای ترامپ تاکنون به تسلیم ایران منجر نشده است.

هم زمان با تشدید تنش ها، بازیگران کلیدی در تهران و واشنگتن تلاش می کنند که از بروز جنگ در منطقه پرهیز کنند. مطابق با گزارش پلیتیکو، این هفته آقای ترامپ با پیشنهاد آقای رند پال، سناتور جمهوری خواه برای دیدار با جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در نیویورک موافقت کرده است. آقای ترامپ تلاش کرده است که افکار خطرناک برخی نزدیکان خود از جمله جان بولتون، مشاور امنیت ملی را کنترل کند. آقای بولتون در گذشته بارها خواستار تغییر نظام در ایران شده است. گفتنی است، ظریف تحصیل کرده آمریکا است و در سفرهای خود با مقامات کنونی و سابق آمریکایی دیدار می کند. او روز پنج شنبه تایید کرد که دوباره با اعضای کنگره دیدار خواهد کرد. البته او به نام این افراد اشاره نکرد. آقای ظریف همچنین از تصمیم ترامپ در ماه گذشته تقدیر کرد: «گمان می کنم که بعد از حادثه سرنگونی پهپاد آمریکا چند دقیقه تا جنگ فاصله داشتیم. رئیس جمهور آمریکا تصمیم عاقلانه ای گرفت. این موضوع ما را به آینده امیدوار می کند.»

آقای ظریف همچنین نقشه راهی برای پایان دادن به بن بست دیپلماتیک و شروع مذاکره پیشنهاد کرده است. ایران حاضر است که پروتکل الحاقی آژانس بین المللی انرژی اتمی را امضا کند. این پروتکل ابزارهای بیشتری را در اختیار ماموران آژانس قرار می دهد تا صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران را تایید کنند. علاوه بر این، راهی برای برطرف کردن نگرانی های آمریکا در مورد بندهای غروب در توافق برجام فراهم می شود. مطابق با این بندها، برخی محدودیت های مرتبط با غنی سازی در سال های آینده منقضی می شوند. آقای ظریف گفت که واشنگتن باید تحریم های اقتصادی علیه ایران را لغو کند.

اما پیشنهادات آقای ظریف دیگر نگرانی های آمریکا در مورد حمایت از جنبش ها، ایفای نقش در کشورهای همسایه، آزمایش های موشکی و حقوق بشر را بی پاسخ می گذارد. ترامپ برای تعامل با ایران باید راهی برای کاهش تنش ها و شکستن چرخه کنونی پیدا کند. آقای ظریف اخیرا گفته بود: «ما تاریخچه طولانی‌ای داریم. کشور ما مدت ها بعد از رفتن آقای ترامپ به حیات خود ادامه خواهد داد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۴:۴۷
فروش سلاح به عربستان توسط آمریکا و کشورهای اروپایی نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است.
آمریکا همراه با چند کشور اروپایی دیگرانواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است قطعنامه ۲۲۳۱ را نقض می کند.
آمریکا و کشورهای اروپایی نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت همچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهند.
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
اروپا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.



۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۴:۴۸
رزمنده ایرانی آمریکا را به دلیل فروش انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای به حامیان اصلی تروریسم به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت متهم کرد.
که واشنگتن قطعنامه 2231 شورای امنیت را نقض کرده و در جنگ یمن به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهد.
آمریکا ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
آمریکا انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
آمریکا همچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.



۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۴:۵۲
غرب حامی کسانی است که از سلاح شیمیایی علیه ارتش سوریه استفاده می‌کنند.
غرب حامی کسانی است که از سلاح شیمیایی علیه ارتش سوریه استفاده می‌کنند.



۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۴:۵۳
آمریکا تلاش می کند داعش از مرزهای افغانستان وارد پاکستان شود.
آمریکا تلاش می کند داعش از مرزهای افغانستان وارد پاکستان شود.


۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۴:۵۳
آمریکا داعش را به مرزهای افغانستان و پاکستان منتقل می کند.

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۴:۵۴
دولت های غربی به علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه شوند.


۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۴:۵۵
تظاهرات علیه ترامپ در 300 شهر آمریکا
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
صدها هزار نفر در بیش از 300 شهر آمریکا و بسیاری از شهرهای جهان به خیابانها آمدند و علیه ترامپ و سیاستهای نژادپرستانه و زنستیزی وی شعار دادند و خواستار استیضاح و برکناری او شدند.


۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۴:۵۶
تظاهرات علیه ترامپ در 300 شهر آمریکا
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
صدها هزار نفر در بیش از 300 شهر آمریکا و بسیاری از شهرهای جهان به خیابانها آمدند و علیه ترامپ و سیاستهای نژادپرستانه و زنستیزی وی شعار دادند و خواستار استیضاح و برکناری او شدند.



۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۵:۰۰
گروهگ تروریستی منافقین را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

تروریسم را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

القاعده را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

طالبان را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

چه کسانی تروریست های داعش را به وجود آوردند؟ آمریکا ومتحدانش!

داعش را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

مخالفان سوریه را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

جبهه النصره را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

چه کسانی شورشیان سوریه را به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

ارتش آزاد سوریه را چه کسانی به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

چه کسانی تروریست های سوریه را به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

چه کسانی تکفیری ها را به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!

چه کسانی گروه های تروریستی را به وجود آوردند؟ آمریکا وهم پیمانانش!



۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۵:۰۴
ایتالیا با فروش سلاح به عربستان قوانین خود را نقض می کند
ایتالیا به شمار زیادی از کشورهای جهان از جمله عربستان سعودی و کشورهایی که در جنگ هستند، سلاح می فروشد و با این کارعملا قانون اساسی خود را نقض می کند.

تاریخ خبر: 27/08/1397 - 13:41

بر اساس قانون 185 سال 1990، صادرات اسلحه از ایتالیا به کشورهای در جنگ ممنوع است و فروش اسلحه باید مطابق با سیاست خارجی و دفاع ملی این کشور باشد. ماده یک قانون اساسی ایتالیا نیز جنگ را به عنوان ابزاری برای حل اختلافات بین المللی رد می کند. با این حال ایتالیا که نهمین صادر کننده اسلحه در جهان محسوب می شود، از فروش بمب به عربستان برای بمباران مردم مظلوم یمن دریغ نمی کند.



۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۵:۰۷
روزنامه ایتالیایی:
عربستان از طریق یک شرکت هوایی برای تروریست ها در سوریه سلاح ارسال می کند
روزنامه ایتالیایی ایل جورناله به نقل از یک یک خبرنگار بلغاری نوشت ؛ عربستان سعودی بارها از بلغارستان انواع سلاح ها را خریداری و از طریق یک شرکت هوایی برای گروههای تروریستی در سوریه به ویژه النصره ارسال می کند.

تاریخ خبر: 03/08/1396 - 16:22
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۵:۱۹
آمریکا جنایتکارپس از ۱۱ سپتامبر ۶ تریلیون دلار برای جنگ هزینه کرده است
پس از حملات تروریستی ۱۱سپتامبر۲۰۰۱ به آمریکا جنایتکار، واشنگتن شش تریلیون دلار در جنگ خاورمیانه هزینه کرده است.
آمریکا چنایتکارپس از ۱۱ سپتامبر ۶ تریلیون دلار به بهانه مبارزه با تروریسم والقاعده هزینه کرده است.
آمریکا جنایتکاراز۱۱سپتامبر۲۰۰۱ تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده و گروه های تروریستی نیست و فقط به دنبال منافع خودش است.
واشنگتن حامی تروریسم است.
واشنگتن حامی القاعده است.
واشنگتن حامی طالبان است.
واشنگتن حامی گروهک تروریستی منافقین است.
واشنگتن حامی گروهک تروریستی جیش الظلم است.
واشنگتن حامی داعش است.
واشنگتن حامی جبهه النصره است.
واشنگتن حامی مخالفان سوری است.
واشنگتن حامی ارتش آزاد سوریه است.
واشنگتن حامی شورشیان سوریه است.
واشنگتن حامی گروه های تروریستی درخاورمیانه است.
واشنگتن حامی تروریست ها درخاورمیانه است.
واشنگتن درحال کمک به تروریسم درسراسرجهان است.




۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۵:۱۹
کشف محموله های کمکی آمریکا برای داعش +فیلم
کشف محموله کمکی آمریکا برای داعش +فیلم
حمایت آمریکا از عناصر داعش در سوریه، عراق، افغانستان ومنطقه همچنان ادامه دارد.
داعش مورد حمایت آمریکا و ناتو به جنایت در کابل اعتراف کرد.
داعش مورد حمایت آمریکا وناتو مسئولیت حمله انتحاری کابل را برعهده گرفت.
بیش از 40 مدرسه به دلیل فعالیت آمریکا در افغانستان تعطیل شده اند.
بیش از 40 مدرسه به دلیل فعالیت ناتو در افغانستان تعطیل شده اند.
آمریکا بعد از 17 سال حضور در افغانستان بر مشکلات امنیتی این کشور افزوده است.
آمریکا به دنبال جنگ با تروریسم نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
آمریکا به دنبال جنگ با طالبان نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ناتو به دنبال جنگ با تروریسم نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
ناتو به دنبال جنگ با طالبان نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشورجنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.


۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۵:۲۰
جنگندههای آمریکایی بار دیگر با بمب فسفری شهر هجین سوریه را بمباران کردند
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۱۶:۱۵:۳۰

جنگندههای آمریکایی با بمباران شهر هجنین در حومه دیرالزور جنایت جدیدی را با استفاده از بمب فسفری مرتکب شدند.
به گزارش فرتاک نیوز،
جنگندههای ائتلاف آمریکایی مبارزه با تروریسم، جنایت جدیدی را علیه غیرنظامیان سوری با استفاده از سلاحهای ممنوعه مرتکب شدند.
خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) به نقل از منابع محلی در دیرالزور گزارش داد جنگندههای ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا با بمبهای فسفرسفید محلههای مسکونی شهر هجین در حومه دیرالزور را بمباران کردند که به کشته و یا زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر شد.
جنگندههای آمریکایی طی هفته گذشته هم روستاها و شهرکهای حومه جنوب شرقی دیرالزور را با بمبهای فسفر سفید و بمبهای خوشهای که در سطح بین المللی استفاده از آن ممنوع است، بمباران کردند که به جان باختن بیش از 100 غیرنظامی منجر شده بود.
کشف سلاحها و محصولات آمریکایی و اسرائیلی در مناطق آزاد شده از اشغال گروههای تروریستی سوریه
خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش سوریه در جریان عملیات پاکسازی روستاها و شهرکهای آزاد شده از اشغال تروریسم در حومه قنیطره و دمشق، مقادیری سلاح و مهمات و دارو کشف کردند که بخشی از آنها ساخت اسرائیل و آمریکا است.



۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۵:۲۰
حمله شیمیایی ائتلاف آمریکایی به شهر هجین سوریه

14:10 ::
1397/8/30
در حمله ائتلاف آمریکا به شهر هجین سوریه با بمبهای حاوی فسفر سفید شماری از غیرنظامیان شهید یا زخمی شدند.

در حمله ائتلاف آمریکا به شهر هجین سوریه با بمبهای حاوی فسفر سفید، شماری از شهروندان سوری شهید یا زخمی شدند.
به نوشته سانا، جنگندههای ائتلاف بینالمللی به اصطلاح ضد تروریستهای داعش به سرکردگی آمریکا، شهرک «هجین» حومه جنوبی شرقی دیرالزور را با بمبهای فسفر که استفاده از آنها طبق قوانین بینالمللی ممنوع است، بمباران کردند.
منابع محلی به خبرنگار سانا گفتند ائتلاف آمریکایی شهر هجین واقع در ریف دیرالزور الشرقی، را با بمبهای فسفر هدف قرار داد که در اثر آن تعدادی از شهروندان شهید و زخمی شدند.



حمله شیمیایی ائتلاف آمریکایی به شهر هجین سوریه

14:10 ::
1397/8/30

در حمله ائتلاف آمریکا به شهر هجین سوریه با بمبهای حاوی فسفر سفید شماری از غیرنظامیان شهید یا زخمی شدند.

در حمله ائتلاف آمریکا به شهر هجین سوریه با بمبهای حاوی فسفر سفید، شماری از شهروندان سوری شهید یا زخمی شدند.
به نوشته سانا، جنگندههای ائتلاف بینالمللی به اصطلاح ضد تروریستهای داعش به سرکردگی آمریکا، شهرک «هجین» حومه جنوبی شرقی دیرالزور را با بمبهای فسفر که استفاده از آنها طبق قوانین بینالمللی ممنوع است، بمباران کردند.
منابع محلی به خبرنگار سانا گفتند ائتلاف آمریکایی شهر هجین واقع در ریف دیرالزور الشرقی، را با بمبهای فسفر هدف قرار داد که در اثر آن تعدادی از شهروندان شهید و زخمی شدند.




۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۵:۲۱
آمریکایی ها سگ های شکارچی دبیرکل بی ادب سازمان ملل متحد خیانتکاردرمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.

آمریکایی ها سگ های شکارچی رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.

آمریکایی ها سگ های شکارچی رئیس بی ادب شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد خیانتکار درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۵:۲۲
رزمنده ایرانی: دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار می‌خواهد بر جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار «درافغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه، لبنان، غزه، فلسطین، یمن وخاورمیانه» سرپوش بگذارد.
جنایت جنگی آمریکا درافغانستان شرم آوراست.
جنایت جنگی آمریکا درپاکستان شرم آوراست.
جنایت جنگی آمریکا درعراق شرم آوراست.
جنایت جنگی آمریکا درلیبی شرم آوراست.
جنایت جنگی آمریکا درغزه شرم آوراست.
جنایت جنگی آمریکا درفلسطین شرم آوراست.
جنایت جنگی آمریکا درسوریه شرم آوراست.
جنایت جنگی آمریکا دریمن شرم آوراست.
ائتلاف آمریکایی مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درسوریه شده است.
ائتلاف آمریکایی مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درعراق شده است.
نیروهای آمریکایی درجنگ یمن مرتکب جنایات جنگی شده اند.
دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار دیگرنمی تواند بر جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکاردرمنطقه سرپوش بگذارد.




۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۵:۲۴
برنامه مدعیان دروغین حقوق بشرخیانتکارشماره یک درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه آمریکایی ‌ها جنایتکارشماره یک درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه کشورهای عربی جنایتکارشماره یک تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه صهیونیست‌ها جنایتکارشماره یک درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی تروریسم درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی طالبان درافغانستان و پاکستان به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی القاعده درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی جبهه النصره درسوریه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حیامان اصلی مخالفان سوری درسوریه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی تکفیری ها درمنطقه به جایی نخواهد رسید
برنامه حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی صهیونیست‌ها درمنطقه به جایی نخواهد رسید
برنامه حامیان اصلی سعودی درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه عاملان اصلی جنگ درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه جنایتکاران جنگی درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه حامیان اصلی تاسیس تروریست ها درمنطقه به جایی نخواهد رسید.

برنامه عاملان اصلی جنگ دریمن به جایی نخواهد رسید.

برنامه عاملان اصلی جنگ درسوریه به جایی نخواهد رسید.

برنامه عاملان اصلی جنگ درعراق به جایی نخواهد رسید.



۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۵:۲۵
درپاسخ به ژان ایوه لو دریان نجس وحشی، بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت وزیر خارجه فرانسه جنایتکارشماره یک
درهر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست فرانسه درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست انگلیس درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست رژیم صهیونیستی است.
درهر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست مدعیان حقوق بشر درکاراست و همه جانبه کمک وحمایت و پشتیبانی کرده است. مانند افغانستان، پاکستان، اوکراین، نوارغزه، فلطسین، لبنان، سوریه، عراق، لیبی، یمن، گروهک تروریستی منافقین و به ویژه صدام جنایتکاردیکتاتور منطقه!
سازمان های بین المللی جناینکاردهان سگ هارشان را درفرانسه ببندند.
ازمدعیان حقوق بشرجنایتکارمی خواهیم دهان سگ هارشان را درفرانسه ببندند.
بنده عرض می کنم هر کس دیگری [هم] دربارهی قوانین بین المللی و حقوق بین المللی حرف بزند، آمریکایی ها و کشورهای اروپایی، صهیونیست ها و سعودی ها حق ندارند دربارهی حقوق بشر، قوانین بین المللی و حقوق بین المللی حرف بزنند؛ [چون] دولت آمریکا وهم پیمانانش بزرگترین نقضکنندهی حقوق بشر، قوانین بین المللی و حقوق بین المللی در دنیا است؛ نه [فقط] دیروز، [بلکه] همین امروز، همین حالا؛ اینها کسانی هستند
پرچم حقوق بشر و سازمان ملل را کسانی به دست گرفته اند که خودشان بزرگترین ناقض حقوق بشرند!

حضور نیروهای نظامیان آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان درمنطقه خاورمیانه غیرقانونی است .
شما چه غلطی درمنطقه خاورمیانه می کنید؟
شما چه غلطی درخاک افغانستان، عراق وسوریه و... خاورمیانه می کنید؟
شما با چه مجوز با اجازه چه کسی وارد منطقه خاورمیانه شده است.

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۰۵:۲۵
دبیرکل بی ادب سازمان ملل متحد خیانتکارکجاست که حمله شیمیایی تروریست ها مورد حمایت آمریکا ومتحدانش در حلب را محکوم کند.

رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل متحد کجاست که حمله شیمیایی تروریست ها مورد حمایت آمریکا ومتحدانش در حلب را محکوم کند.

رئیس بی ادب شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد کجاست که حمله شیمیایی تروریست ها مورد حمایت آمریکا ومتحدانش در حلب را محکوم کند.

رئیس بی ادب سازمان عفوبین الملل کجاست که حمله شیمیایی تروریست ها مورد حمایت آمریکا ومتحدانش در حلب را محکوم کند.

اتحادیه اروپا جنایتکارکجاست که حمله شیمیایی تروریست ها مورد حمایت آمریکا ومتحدانش در حلب را محکوم کند.


اتحادیه عرب جنایتکار کجاست که حمله شیمیایی تروریست ها مورد حمایت آمریکا ومتحدانش در حلب را محکوم کند

دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهوراوباش آمریکا جنایتکارکجاست که حمله شیمیایی تروریست ها مورد حمایت آمریکا ومتحدانش در حلب را محکوم کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: