کد خبر: ۸۲۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۵۳۸
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امکانات خوب بود، اما به دلیل برخی مسائل بازی دوستانه برگزار نکردیم و امیدوارم در آینده هماهنگ‌تر شویم.
واکنش انصاری به انتقادات بیرانوند از اردوی ترکیه پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محمد انصاری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره اردوی این تیم در ترکیه بیان کرد: به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی، ۳ -۴ روز آخر به تمرینات پرسپولیس در ترکیه اضافه شدم و اردوی خوبی بود. بارندگی زیاد بود، اما زمین چمن کیفیت خوبی داشت و امیدوارم در آینده هماهنگ‌تر شویم. اردو در مجموع خوب بود، اما بازی دوستانه نداشتیم.

او افزود: امکانات خوب بود، اما به دلیل برخی مسائل بازی دوستانه برگزار نکردیم و امیدوارم در آینده هماهنگ‌تر شویم و بتوانیم بازی‌های دوستانه انجام دهیم. در سال‌های گذشته قول دادیم تمام تلاش مان را انجام می‌دهیم تا به موفقیت برسیم و امسالم همین قول را می‌دهیم تا بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.  

انصاری ادامه داد: تمام تلاش مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و هدف مان خوشحالی دل هواداران است. اردو باید باشد و وظیفه ام این است که هرجایی باشگاه بگوید، تمرین کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد صحبت‌های علیرضا بیرانوند مبنی بر کیفیت پایین اردو بیان کرد: مشکلاتی در اردو بود و همیشه بوده است. این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد و باید بررسی کرد که مشکلات از کجا است، چون می‌توانست بهتر باشد. شرایطم روز به روز بهتر شده و همچنین مصدومیتم برطرف شده و تا یک ماه دیگر به شرایط کامل بازی می‌رسم. منتظر نظر نهایی دکتر جراح هستم تا شرایط را بررسی کنم.

وی در پایان درباره جدایی شایان مصلح و سروش رفیعی گفت: هر ۲ بازیکن، فوتبالیست‌های خوبی بودند و این اتفاق تلخی برای ما و خودشان بود که از پرسپولیس جدا شدند. باید پرقدرت‌تر ادامه دهند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: