کد خبر: ۸۲۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۲۷۶
سردفتر 39 تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی روز چهارشنبه میدان حسن‌آباد گفت: تعداد دفاتر جاری این دفترخانه که در این حادثه از بین رفته است، بیش از 700 دفتر می‌باشد که اسناد ارزشمندی از جمله سندهای مربوط به آیت‌الله کاشانی و دکتر مصدق نیز طعمه حریق شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، علیرضا پناهی بدون اشاره به علت وقوع این آتش سوزی، اجرای طرح ثبت الکترونیک اسناد را گام بسیار مهمی برای حفاظت اسناد مردم دانست و از اینکه این طرح بطور کامل اجرایی نشده است، انتقاد کرد.

وی تعداد دفاتر قدیمی در تهران و کل کشور را قابل توجه دانست و افزود: خطر بروز حریق و آتش سوزی همیشه وجود دارد.

پناهی خاطرنشان کرد: هرچند با اجرایی شدن ثبت اسناد الکترونیک دغدغه از بین رفتن اسناد و مدارک مردم از بین رفته است، اما همچنان از رییس جدید سازمان ثبت درخواست می‌کنیم، اسکن دفاتر ثبت اسناد رسمی را در دستور کار این سازمان قرار دهد.

سردفتر 39 تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی روز چهارشنبه میدان حسن‌آباد، تعداد دفاتر جاری این دفترخانه را که در این حادثه از بین رفته است بیش از 700 دفتر برشمرد و گفت: علاوه بر این تعداد، اسناد ارزشمندی از جمله سندهای مربوط به آیت‌الله کاشانی و دکتر مصدق نیز طعمه حریق شد.

اسناد به جا مانده از آیت‌الله کاشانی و مصدق هم طعمه حریق حسن آباد شد+عکس

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد اندک رنج
United States
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
سلام .⚫من دیدم امروز و دفتر خونه هم طعمه حریق شده و گنبد ان هم نابود شده تعجبش اینجاست حالا خوبه چسبیده به ایستگاه اتش نشانی بوده و اگر فاصله بیشتر داشت چه اتفاقی می افتاد .؟؟؟!!!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: