کد خبر: ۸۲۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۳۷۷
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با ابراز تأسف از وقوع آتش‌سوزی در میدان تاریخی حسن‌آباد از جبران آسیب‌های واردشده به این میدان در اسرع وقت خبر داد.
دکتر علی‌اصغر مونسان: آسیب های وارد شده به میدان حسن آباد در اسرع وقت جبران می شود

به‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در توئیتی با اشاره به اهمیت میدان تاریخی حسن‌آباد از این میدان به‌عنوان بخشی از هویت تهران نام برد و از تشکیل کارگروه ویژه برای شناسایی علت حادثه و جبران آسیب های وارد شده به این میدان خبر داد.

دکتر مونسان در یادداشت توییتری خود در این‌باره نوشته است: «میدان حسن‌آباد به‌عنوان بخشی از هویت تهران و اثری ثبت ملی شده، همواره مورد توجه سازمان میراث‌فرهنگی بوده است. کارگروهی ویژه تعیین شده است تا ضمن هماهنگی با سایر نهادهای مسئول، علت بروز حادثه از سوی مقامات قضایی و شهری پیگیری و آسیب‌های واردشده در اسرع وقت جبران شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: