کد خبر: ۸۲۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۷۴
استیون منوچین:
وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت که مشاکرت در نظام مالی آمریکا یعنی پیروی از تحریم‌های این کشور.
انتظار داریم همه از تحریم‌های آمریکا پیروی کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «استیون منوچین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا، امروز -پنج‌شنبه- گفت که مشارکت در نظام مالی آمریکا یعنی پیروی از تحریم‌های این کشور. این در حالی است که اروپا تلاش دارد با ایجاد کانال مالی، تحریم‌های آمریکا علیه ایران را دور بزند.

منوچین در جمع خبرنگاران گفت: «ما آشکارا عنوان کرده‌ایم که انتظار داریم از تحریم‌های آمریکا پیروی شود. اگر کسی بخواهد در نظام مالی دلار فعالیت داشته باشد، باید از تحریم‌های آمریکا پیروی کند، حال چه در رابطه با ایران باشد چه هر کشور دیگری.»

به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، وی با اشاره به ابزار حمایت از مبادلات تجاری (اینستکس) گفت: «اینستکس باید در تلاش‌های خود برای دور زدن تحریم‌های آمریکا مراقب باشد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: