کد خبر: ۸۱۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۲۱۵
بلومبرگ گزارش داد؛
بلومبرگ در گزارشی به عدم تمایل اروپا برای اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران پرداخت.
اروپا حامی اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران نیستبه گزارش خبرداغ  به نقل از بلومبرگ، «دانیل تانبوام» رئیس واحد تحریم‌های مالی اروپا، در خصوص امکان اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران گفت: این مساله چیزی در حدود دو ماه طول می‌کشد اما نظرات آمریکا برای اعمال سریع تحریم‌ها به دلیل این که دیگر آنها عضو برجام نیستند اهمیت چندانی ندارد و اروپایی‌ها هم از این طرح حمایت نمی‌کنند.

یک دیپلمات اروپایی در این خصوص گفت: آمریکا در حال مذاکره با فرانسه و انگلیس برای اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران است اما اروپا در حال حاضر به دنبال چنین چیزی نیست.

یک مقام دیگر اروپایی نیز در این باره گفت: فعلا تصمیمی برای اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران گرفته نخواهد شد اما  اگر ایران رفتار خود را تغییر ندهد، حمایت از اعمال  تحریم‌ها بیشتر می‌شود.

ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: