کد خبر: ۸۱۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۲۴۷
عطاءالله مهاجرانی به ادبیات تجزیه‌طلبانه BBC واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت: ‏برخی دوستان و نیز کامنت گزاران پرسیده اند، وقتی BBC فارسی در باره تمامیت ارضی و وحدت سرزمینی ایران، از واژگان و ادبیات تجزیه طلبان تروریست استفاده می کند . آیا موجه است که من در برنامه های BBC به عنوان مهمان شرکت کنم!؟ نقد و اشکال واردست، دیگر در هیچ برنامه BBC شرکت نخواهم کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، عطاءالله مهاجرانی به ادبیات تجزیه‌طلبانه BBC واکنش نشان داد و گفت: دیگر در هیچ برنامه BBC شرکت نخواهم کرد.

عطاءالله مهاجرانی به ادبیات تجزیه‌طلبانه BBC واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت:

‏برخی دوستان و نیز کامنت گزاران پرسیده اند، وقتی BBC فارسی در باره تمامیت ارضی و وحدت سرزمینی ایران، از واژگان و ادبیات تجزیه طلبان تروریست استفاده می کند . آیا موجه است که من در برنامه های BBC به عنوان مهمان شرکت کنم!؟ نقد و اشکال واردست، دیگر در هیچ برنامه BBC شرکت نخواهم کرد.

واکنش «مهاجرانی» به ادبیات تجزیه‌طلبانه BBC: دیگر در هیچ برنامه BBC شرکت نخواهم کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: