کد خبر: ۸۱۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۵
دبیرکل سازمان ملل از ایران خواست تا به برجام متعهد بماند.
گوترش: از ایران می‌خواهیم در کنار سایر اعضای برجام برای نجات این توافق تلاش کند

به گزارش خبرداغ به نقل از آسوشیتدپرس، «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل متحد از ایران خواست تا به تعهدات خود پایبند باشد.

سخنگوی سازمان ملل در این خصوص گفت: دبیرکل سازمان ملل از ایران می‌خواهد به تعهدات خود پایبند بماند و خویشتن‌داری کرده و در کنار سایر اعضای برجام برای نجات این توافق و حل مشکلات تلاش کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
قرار بود با حل مسئله هسته ای تحریم ها برداشته شود اما آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک صهیونیستی درسایه سکوت کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تحریم ها را بیشترکرد.
آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده رژیم جعلی صهیونیستی قابل اعتماد نیست باید درمقابلش قاطعانه عمل کرد.
با این که برجام یک توافق بین المللی بوده است ولی متاسفانه آمریکا جنایتکار شماره یک توافق بین المللی را ناقض کرده است و به درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی و با دریاقت رشوه ازعربستان سعودی، امارات و بحرین ازبرجام خارج شده است و متاسفانه تاکنون کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک هیچ اعتراضی، کاری نکردند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
1 - انگلیس جنایتکار شماره یک درسال 2003 مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درعراق و لیبی شده است ولی متاسفانه سازمان ملل خیانتکار شماره یک ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه انگلیس جنایتکار شماره یک عمل نمی کند شرم آوراست.
2 - انگلیس جنایتکار شماره یک درسال 2003 مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درعراق و لیبی شده است ولی متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار شماره یک ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه انگلیس جنایتکار شماره یک عمل نمی کند شرم آوراست.
3 - انگلیس جنایتکار شماره یک درسال 2003 مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درعراق و لیبی شده است ولی متاسفانه شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار شماره یک ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه انگلیس جنایتکار شماره یک عمل نمی کند شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
1 -آمریکا جنایتکار شماره یک درسال 2003 مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درعراق و لیبی شده است ولی متاسفانه سازمان ملل خیانتکار شماره یک ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا جنایتکار شماره یک عمل نمی کند شرم آوراست.
2 - آمریکا جنایتکار شماره یک درسال 2003 مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درعراق و لیبی شده است ولی متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار شماره یک ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا جنایتکار شماره یک عمل نمی کند شرم آوراست.
3 - آمریکا جنایتکار شماره یک درسال 2003 مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درعراق و لیبی شده است ولی متاسفانه شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار شماره یک ازسال 2003 تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا جنایتکار شماره یک عمل نمی کند شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
1 - دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. سازمان ملل متحد به مسئولیتش برای محاکمه دولتمردان آمریکایی عمل نمی کند.
2 - دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. شورای امنیت سازمان ملل متحد به مسئولیتش برای محاکمه دولتمردان آمریکایی عمل نمی کند.
3 - دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به مسئولیتش برای محاکمه دولتمردان آمریکایی عمل نمی کند.
4 - دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. سازمان ملل متحد به مسئولیتش برای محاکمه دولتمردان انگلیسی عمل نمی کند.
5 - دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. شورای امنیت سازمان ملل متحد به مسئولیتش برای محاکمه دولتمردان انگلیسی عمل نمی کند.
6 - دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند. سازمان ملل متحد به مسئولیتش برای محاکمه دولتمردان انگلیسی عمل نمی کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: