کد خبر: ۸۱۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۱۷۱
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در مورد سریال گاندو وتصویری که در این سریال از وزارت امورخارجه و شخص وزیر امور خارجه نشان داده شده است، اظهار کرد : انچه که از وزارت خارجه ، شخص وزیر و همکاران ما در وزارت خارجه در این سریال نشان داده می‌شود با واقعیت منطبق نیست . موسوی گفت: آقای ظریف وقت نگاه کردن تلویزیون ندارد، نه تلویزیون هایی که از خانه همسایه می‌شود گرفت و نه تلویزیون منزل خودشان.
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به سریال گاندو: عجیب است؛ آنچه درباره وزارت خارجه و شخص وزیر نشان داده می شود با واقعیت منطبق نیست / اگر به ما می‌گفتند اسناد را به آنها می‌دادیم که کمی فیلمشان واقعی تر باشد / ای کاش تقوا در آن رعایت می‌شد

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در مورد سریال گاندو و تصویری که در این سریال از وزارت امورخارجه و شخص وزیر امور خارجه نشان داده شده است، اظهار کرد : عجیب است؛ انچه که از وزارت خارجه ، شخص وزیر و همکاران ما در وزارت خارجه در این سریال نشان داده می‌شود با واقعیت منطبق نیست .

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، عباس موسوی در نشست خبری گفت: اگر به ما می‌گفتند اسناد را به آنها می‌دادیم که کمی فیلمشان واقعی تر باشد.

او افزود: فیلم به لحاظ جلوه‌های هنری فیلم بدی نیست و ای کاش تقوا در آن رعایت می‌شد، بهتر بود.

موسوی گفت: آقای ظریف وقت نگاه کردن تلویزیون ندارد، نه تلویزیون هایی که از خانه همسایه می‌شود گرفت و نه تلویزیون منزل خودشان.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: