کد خبر: ۸۱۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۹۶
مسن‌ترین و جوان‌ترین داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۷ معرفی شدند.
مسن‌ترین و جوان‌ترین داوطلبان کنکور ۹۸به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مسن‌ترین و جوان‌ترین داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۷ معرفی شدند.

چهل و نهمین کنکور سراسری کشور به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در صبح و بعدازظهر پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود.

مسن‌ترین فرد شرکت کننده در کنکور امسال سیاوش دین‌وری متولد سال ۱۳۱۷ از کرمانشاه است که در گروه آزمایشی علوم انسانی در کنکور سراسری شرکت کرده و جوان‌ترین فرد شرکت کننده در کنکور امسال نیز امیرمحمد کاملی متولد سال ۱۳۸۳ از تهران در گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور سراسری امسال شرکت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: