کد خبر: ۸۱۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۱
برنی سندرز:
سناتور آمریکایی با انتقاد از سیاست خارجه ترامپ، مذاکره را راه حل بحران در خاورمیانه دانست.
امیدوارم ترامپ ابتدا با دیکتاتور عربستان سعودی سر میز مذاکره بنشیندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، سناتور دموکرات آمریکایی، در مورد سیاست خارجه ترامپ گفت: «در حالی که ترامپ با کیم جونگ اون دیدار می‌کند، ما را به سمت جنگ با ایران پیش می‌برد. او مصوبه کنگره آمریکا را وتو کرد؛ مصوبه‌ای که ایالات متحده را از جنگ وحشتناک یمن خارج می‌کرد؛ جنگی که دیکتاتور بی‌رحمی به نام محمد ن سلمان آن را رهبری می‌کند. در واقع من هیچ مشکلی با نشستن ترامپ سر میز و مذاکره‌اش با دشمنانمان ندارم، فقط نمی‌خواهم که چنین کاری تنها فرصتی برای گرفتن عکس یادگای باشد. ما نیاز به یک دیپلماسی واقعی داریم.»

به نقل از اِی ‌ی‌سی، «برنی سندرز»،برنی سندرز ادامه داد: «مذاکره کردن اتفاق خوبی است. امیدوارم ترامپ این کار را در خاورمیانه و خلیج فارس هم انجام دهد. امیدوارم او با دیکتاتور عربستان سعودی سر میز بنشیند و ایران را هم وارد مذاکره کند و به آنها بگوید که ما از اینکه به خاطر ادامه جنگ‌های شما تریلیون‌ها دلار هزینه کرده‌ایم، خسته شده‌ایم و آنها را سر یک میز بیاورد و برای رسیدن به یک صلح پایدار در منطقه کار کند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: