کد خبر: ۸۱۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
تعداد بازدید: ۴۱۸
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
بانک تجارت چه در حوزه داخلی و چه در حوزه بین الملل عملکرد مثبتی داشته است و در حال حاضر ارزش و قیمت بورسی این بانک ارتقا پیدا کرده و قطعاً روند فعالیت این بانک امیدوار کننده است.
بانک تجارت از اعتماد عمومی بالایی برخوردار استقرجه طیار، نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک تجارت از جمله بانکهای بزرگ مطرح کشور بوده وبانکی پیشرو محسوب می شود . از این رو اعتماد عمومی به این بانک بالاست.

به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ، قرجه طیار افزود : بانک تجارت از جمله بانک‌های مطرح کشور بوده و  از زمانی که آقای دولت آبادی  مدیریت بانک را برعهده گرفته, عملکرد این بانک بسیار بهبود پیدا کرده است . 

وی یادآورشد : بانک تجارت چه در حوزه داخلی و چه در حوزه بین الملل عملکرد مثبتی داشته است و در حال حاضر ارزش و قیمت بورسی این بانک ارتقا پیدا کرده  و  قطعاً روند فعالیت این بانک امیدوار کننده است. 

این نماینده مجلس در پایان گفت: بانک تجارت از جمله بانکهای بزرگ مطرح کشور بوده وبانکی پیشرو محسوب می شود . از این رو اعتماد عمومی به این بانک بالاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: