کد خبر: ۸۱۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۳۰۱
هواداران و فوتبال‌دوستان سرخ‌های پایتخت از وضعیت این روزهای تیم محبوب‌شان اصلاً رضایت ندارند.
تعجب مدیرعامل سابق پرسپولیس از بندی عجیب در قرارداد انصاریبه گزارش خبرداغ ؛ تیم فوتبال پرسپولیس این روزها سخت به دنبال این است تا هر چه زودتر سرمربی آیندۀ خود را انتخاب کند تا بازیکنان تیم‌شان از بلاتکلیفی دربیایند.


در حالی که گفته می‌شد محمد انصاری مشتریان زیادی از جمله تراکتورسازی و چند تیم دیگر دارد و منتظر تعیین و تکلیف باشگاهش است تا ببیند چه اتفاقی می‌افتد، امروز عرب اعلام کرد با توجه به بندی که در قرارداد او وجود دارد، وی نمی‌تواند پرسپولیس را ترک کند.


برهمین اساس، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق قرمزها گفت»

درباره قرارداد‌ها مسئولان فعلی باشگاه توضیح دهند، بهتر است؛ اما آنچه مشخص است این است که انصاری از شرایط مالی خود ناراحت است و اگر طلبش را بدهند امکان ندارد پرسپولیس را ترک کند، آن‌هم بازیکنی مانند محمد که علاقه زیادی به پرسپولیس دارد.


هر بازیکنی حتی اگر 10 سال با باشگاهش قرارداد داشته باشد، اما نخواهد بماند نمی‌شود جلوی او را گرفت. قطعاً‌ اگر شرایط مهیا باشد بازیکن جایی نمی‌رود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: