کد خبر: ۸۱۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۴۴۴
پویا محمودیان در دیدار با معاون سازمان صداوسیما تأکید کرد
معاون صنايع‌دستى و هنرهاى سنتى سازمان ميراث‌فرهنگى با معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما دیدار کرد.
صنایع‌دستى فرصت بسیار خوبى براى اشتغال‌زایى و ارزآورى در شرایط تحریمبه گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا ، پویا محمودیان معاون صنایع‌دستى و هنرهاى سنتى سازمان میراث فرهنگى در نشست با معاون سازمان صداوسیما و مدیر شبکه ایران کالا گفت: «صنایع دستى سفیر فرهنگى کشورهاست و ما در زمینه ثبت شهر و روستاى جهانى، رتبه یک را کسب کرده ایم و این از نقاط قوت ماست.»

او با اشاره به اینکه بیش از 2میلیون نفر در حوزه صنایع دستى اشتغال دارند افزود: «٤٤٠هزار نفر هم در بانک اطلاعاتى صنایع دستى ثبت نام کردند و  75درصد افراد فعال در صنایع دستى استان های کشور  نیز بانوان هستند.»

محمودیان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران عنوان کرد: «در شرایط تحریم، صنایع دستى فرصت بسیار خوبى براى اشتغال‌زایى و ارزآورى برای کشور است.»

معاون صنایع دستى و هنرهاى سنتى سازمان میراث فرهنگى، صنایع دستى و گردشگرى در ادامه گفت: «در سال رونق تولید امیدواریم با حمایت هایى که صورت مى گیرد بتوانیم در بازارهای داخلى و خارجى حرفى براى گفتن داشته باشیم.»

به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه ایران‌کالا، محمودیان با اشاره به اینکه استفاده از صنایع دستى در اقامتگاه هاى بوم گردى فرصت بسیار خوبى براى معرفى این آثار فاخر است افزود: «با استقبال از همکاری میان شبکه ایران کالا و سازمان میراث فرهنگى، صنایع دستى و گردشگرى، امیدواریم  شاهد تحول بنیادین در این حوزه باشیم.»

صنایع دستی یار دوازدهم صنایع دستی است

احمد شهریاری معاون منابع مالى و سرمایه انسانى صداوسیما هم در این نشست با اشاره به عزم جدى رسانه ملى براى حمایت از کالاى فاخر ایرانى، گفت: «با تمام توان از صنایع دستی  که مزیت نسبى براى کشور است حمایت مى کنیم و همچنین پوشش نمایشگاه های متنوع در این حوزه است.»

شهریاری افزود: «سازمان صداوسیما و شبکه ایران کالا توجه شایانی به تولید کالاهاى ایرانى دارد و در این زمینه استفاده از توانمندی و ظرفیت بخش برون مرزى، از جمله معرفی و تبلیغ صنایع دستی در شبکه های پرس تی وی ، هیسپان تی وی و سایر شبکه های بین المللی رسانه ملی، مورد تاکید است.»

او توجه به نشان تجاری‌سازى در صنایع دستى را ضرورى دانست و براى همکارى رسانه ملی با هدف ترویج ساخت کالای ایرانی در حوزه صنایع دستى اعلام آمادگی کرد.

 شهریاری افزود: «سازمان صداوسیما و شبکه ایران کالا توجه شایانی به تولید کالاهاى ایرانى دارد و در این زمینه استفاده از توانمندی و ظرفیت بخش برون مرزى و سایر شبکه های بین المللی رسانه ملی، مورد تاکید است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: