کد خبر: ۸۱۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۶۴۴
رئیس پیشین ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا تنها دیپلماسی را راه حل تنش‌های امروز دانست و گفت: کسی در آمریکا خواهان جنگ با ایران نیست. کنگره این را نمی‌خواهد، مردم این را نمی‌خواهند و سناتورها هم جنگ را نمی‌خواهند.
کسی در آمریکا خواهان جنگ با ایران نیست/ دیپلماسی، تنها راه حل کاهش تنش‌هاست

به گزارش خبرداغ به نقل از اِی‌بی‌سی نیوز، «مایک مولن» رئیس پیشین ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در اظهاراتی درباره افزایش تنش در خاورمیانه گفت: من از تنش به وجود آمده نگرانم و می‌ترسم سیاستمداران با کارهای خود باعث شوند که همه چیز از کنترل خارج شود.

وی در ادامه گفت: من می‌دانم کسی در آمریکا خواهان جنگ با ایران نیست. کنگره این را نمی‌خواهد، مردم این را نمی‌خواهند و سناتورها هم جنگ را نمی‌خواهند.

رئیس پیشین ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا تاکید کرد: من امیدوارم ما بتوانیم مشکل خود با ایران را از راهی به غیر از جنگ حل کنیم.  بدون جنگ بدون، تغییر حاکمیت کشوری و بدون سلاح هسته‌ای. من امیدوارم این مشکل و تنش های حاضر تنها از طریق دیپلماسی حل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: