کد خبر: ۸۱۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۴
واحد فرماندهی امنیت سایبری ایالات متحده آمریکا مدعی شد که در واکنش به حملات سایبری اخیر ایران، دست به اقدام تلافی‌جویانه زده است.
ادعای آمریکا در واکنش به ضربه بی‌سابقه ایران به شبکه جهانی جاسوسی ایالات متحدهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، واحد فرماندهی امنیت سایبری ایالات متحده آمریکا مدعی شد که در واکنش به حملات سایبری اخیر ایران، دست به اقدام تلافی‌جویانه‌زده و به چند هدف در تهران حمله سایبری کرده است.

این خبر را پایگاه اینترنتی یاهونیوز به نقل از دو مقام اطلاعاتی منتشر کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم در گزارشی مدعی شده بود که ایران حملات سایبری‌اش علیه زیرساخت‌های حیاتی آمریکا و همچنین ارگان‌های دولتی این کشور را، در پی بالا گرفتن تنش‌ها میان تهران و واشنگتن، افزایش داده است.

به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی گلوبال نیوز،اواخر هفته گذشته دبیر شورای عالی امنیت ملی و مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از جزئیات ضربه بی‌سابقه ایران به شبکه جهانی جاسوسی آمریکا در بستر سایبر خبر داده و گفتند که مستنداتی از ماموران CIA در اختیار داریم که در آینده نزدیک به همراه فیلم برخی اعترافات از جاسوسان شناسایی شده منتشر خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: