کد خبر: ۸۱۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۳۵۲
شرایط بد باشگاه پرسپولیس، باعث شده تا کاپیتان سرخ‌ها هم معترض شود.
صدای جلال حسینی هم درآمد؛ دلخوری کاپیتان از باشگاهبه گزارش خبرداغ ، پس از جدایی برانکو از تیم پرسپولیس، سرخ‌ها شرایط خوبی ندارند و در تلاطم برای پیدا کردن جانشین مناسب برانکو هستند.

 

در همین راستا، سید جلال حسینی کاپیتان و ستاره سرخ‌پوشان، صحبت‌هایی درباره شرایط این تیم انجام داده و  از وضع موجود انتقاد کرده است.

 

شرایط ما بازیکنان هم مثل هواداران است و نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. ما قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شده‌ایم و با ادامه این روند مطمئناً این تیم پرسپولیس است که در رقابت‌های سال آینده لیگ برتر دچار مشکل می‌شود و ضرر می‌کند.


همه تیم‌ها در حال یارگیری و تقویت خود هستند، اما پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ و نماینده اول ایران در آسیا وضعیت نامشخصی دارد و این موضوع اصلاً در شأن پرسپولیس نیست.

 

در ادامه حسینی با لحن دلخورانه در خصوص مشورت نکردن با او برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس گفت:

دروغ است. هیچ صحبتی با من درباره انتخاب سرمربی جدید انجام نداده‌اند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: