کد خبر: ۸۱۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۱
حسام الدین آشنا مشاوره رئیس جمهور نوشت: «تعداد زیادی از جوانان عزیز نو اصول‌گرا سودای نمایندگی مجلس دارند؛ این حقشان است. مشکل از اعتبار سوخته فرماندهان عزیزی است که مردم باید به ‌«تکرار می‌کنم» آنان پاسخ مثبت و به جوانان سیما ساخته رأی بدهند.»
کنایه آشنا به قالیباف: سودای نمایندگی مجلس حق جوانان نواصول‌گراست اما مشکل، اعتبار سوخته فرماندهان است

به گزارش خبرداغ ، مشاور رئیس جمهور در کنایه به قالیباف درباره فراخوانش به جوانان نوشت: مشکل از اعتبار سوخته فرماندهان است.

حسام الدین آشنا مشاوره رئیس جمهور در کنایه به محمدباقر قالیباف درباره طرح نواصولگرایی و فراخوانش برای حضور جوانان در توئیترش نوشت: «تعداد زیادی از جوانان عزیز نو اصول‌گرا سودای نمایندگی مجلس دارند؛ این حقشان است.

مشکل از اعتبار سوخته فرماندهان عزیزی است که مردم باید به ‌«تکرار می‌کنم» آنان پاسخ مثبت و به جوانان سیما ساخته رأی بدهند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: