کد خبر: ۸۱۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۶
وزیر دفاع در واکنش به ادعای مطرح شده درباره حوادث دریای عمان گفت: این اتهامی ناجوانمردانه به نیروهای مسلح ایران است که نقش بسیاری در تامین امنیت منطقه و آبراه‌های بین‌المللی دارد و این اتهام را در راستای ادامه تخریب‌های علیه ایران می‌دانیم.
واکنش وزیر دفاع به حوادث دریای عمان/ اگر کاری انجام دهیم، مسئولیت آن را می‌پذیریم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر حاتمی وزیر دفاع در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص حوادث دریای عمان گفت: در مورد نفتکش‌ها این اتهامی که علیه ایران بیان شده کاملا کذب است و من با قاطعیت این موضوع را رد می‌کنم.

وی با بیان اینکه ایران کشوری مقتدر، قانون‌مدار و مسئول است و اگر کاری بخواهد انجام دهد مسئولیت آن را می‌پذیرد، گفت: این اتهامی ناجوانمردانه به نیروهای مسلح ایران است که نقش بسیاری در تامین امنیت منطقه و آبراه‌های بین‌المللی دارد و این اتهام را در راستای ادامه تخریب‌های علیه ایران می‌دانیم.

وزیر دفاع تاکید کرد: شما ببینید، موضوع بندر الفجیره را اماراتی‌ها در ابتدا رد کردند و مدیریت شده اطلاعات را منتشر کردند این رفتار مشکوکی است و مشخص است برای کسانی است که می‌خواهند از این موارد در جهت سیاسی‌کاری استفاده کنند.

وی یادآور شد: نکته مهم در این خصوص این است که تغییری در راهبرد آمریکا و غرب در خصوص آبراه‌های بین‌المللی را شاهدیم. ترامپ می‌گوید امنیت خلیج فارس به من چه ربطی دارد. از طرفی این حوادث را شاهدیم و از طرفی اتهاماتی ناجوانمردانه علیه ما مطرح می‌کنند تا زمینه را برای فشار بیشتر فراهم کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: