کد خبر: ۸۱۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۴۵۹
هواداران آشفتۀ پرسپولیس که از اتفاقات رقم خورده در باشگاه خود حسابی خشمگین هستند، تجمع اعتراضی خود را به صورت گسترده‌تر دوباره از سر گرفتند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، هواداران پرسپولیس که نسبت به مدیریت ضعیف باشگاه خود در چند روز اخیر و از دست دادن برانکو ایوانکوویچ و همچنین برخورد بد مدیران خود در مواجهه با اعتراضات شدیداً شاکی هستند، از ساعاتی پیش باز هم در محل ساختمان مدیریت باشگاه تجمع کرده‌اند و شعارهایی تند را بر علیه نبی، ایرج عرب و محسن خلیلی سر می‌دهند.


پلیس ضد شورش نیز دقایقی پیش برای کنترل بر صحنه وارد ماجرا شده است که پرسپولیسی‌ها معتقدند این اتفاق به دستور مدیر باشگاه رقم خورده است!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طاها خیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
بابا این پرسپولیسا هنوز نمیفهمن مربیگری یه شغلی هست مانند بقیه شغلها و برانکو هم تصمیمش رو خیلی وقت گرفته بود که بره . حالا مگه میشه بزور کسیو نگهداری؟ تو همه چیز اینقد بی منطقین
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: