کد خبر: ۸۱۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۶
مدیرعامل بانک ملی ایران و سفیر الجزایر در تهران در دیدار امروز خود بر توسعه و تحکیم روابط اقتصادی، تجاری و بانکی میان دو کشور تاکید و برای همکاری های مشترک اعلام آمادگی کردند.
تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران و سفیر الجزایر بر توسعه و تحکیم روابط اقتصادی، تجاری و بانکی دو کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در این دیدار که با حضور سفیر، وزیر مستشار و وابسته اقتصادی و فرهنگی الجزایر برگزار شد، با تاکید بر اینکه مسئولان و مردم ایران همواره دیدگاه مثبت و خوبی نسبت به ملت و کشور الجزایر داشته اند، گفت: بخشی از تاریخ ایران و الجزایر به هم گره خوده است و علایق مشترک بسیاری میان دو کشور وجود دارد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای توسعه هر چه بیشتر روابط بانکی میان دو کشور، با بیان اینکه ظرفیت های خوبی برای توسعه همکاری ها میان ایران و الجزایر وجود دارد، افزود: بانک ملی ایران بزرگ ترین و قدیمی ترین بانک کشور با 3300 شعبه داخلی و 20 شعبه خارجی است و با وجود اشتراکات بسیار میان دو کشور، برای توسعه همکاری ها آمادگی کامل داریم و یقینا بانک مرکزی جمهوری اسلامی نیز استقبال خواهد کرد.

لازم به ذکر است، نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و بانک مرکزی و سفارت الجزایر نیز اردیبهشت ماه سال جاری با عنوان" الجزایر، روایت هزاران سال تمدن" در محل موزه این بانک افتتاح شد که با استقبال بی نظیری نیز همراه بود.

همچنین سفیر الجزایر در تهران ضمن تقدیر از نگاه ویژه مدیرعامل بانک ملی ایران، بر توسعه روابط اقتصادی و بانکی تاکید کرد و گفت: دستگاه دیپلماتیک و مردم الجزایر نیز برای توسعه همکاری های مشترک دو کشور آمادگی کامل دارند.

عبدالمنعم احریز افزود: ایران کشوری بسیار زیبا با مردم مهربان است. به نوبه خود در جریان نقش آفرینی های بانک ملی ایران در توسعه اقتصادی ایران هستم به طوری که این بانک در بازه ای نقش بانک مرکزی را داشته و تاکنون نیز جایگاه ویژه خود در اقتصاد را حفظ کرده است.

وی همچنین برای برگزاری نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و بانک مرکزی و سفارت الجزایر از مدیرعامل بانک ملی ایران و مدیر موزه این بانک تقدیر و ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه و همکاری ها سنگ بنایی برای توسعه روابط میان دو کشور و تبلور همکاری ها باشد.

سفیر الجزایر در پایان این دیدار، آلبومی از سکه ها و اسکناس های الجزایر را نیز تقدیم موزه بانک ملی ایران کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: