کد خبر: ۸۱۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
تعداد بازدید: ۳۰۷
معاون مالی اقتصادی شهرداری شیراز تصریح کرد:
معاون مالی اقتصادی شهرداری شیراز با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بانک شهر،گفت: مشارکت در تکمیل پروژه های شهری مصداق عمل به تعهداتی است که در توسعه و آبادانی شهرها از سوی بانک شهر در پیش گرفته شده است.
تحقق توسعه و عمران کلانشهرها با مشارکت بانک شهربه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد هادی هاشم پور با اشاره به نقش حمایتی و مشارکت این بانک در به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی شیراز گفت: از نمونه های این مشارکت می توان به بزرگراه و تونل کوهسار مهدی عج، تقاطع غیرهمسطح جوادیه، تقاطع غیرهمسطح سرداران تخت جمشید، تقاطع غیرهمسطح معلم و.... اشاره کرد.
هاشم پور با اشاره به اقدامات بانک شهر در ارائه خدمات به شهروندان افزود: این بانک با فعالیت های خود نشان داده است که از سرمایه شهروندان در جهت بهتر شدن زندگی شهری بهره می گیرد.
وی این بانک را الگوی مناسبی برای برنامه ریزی مالی کلان شهرها دانست و تصریح کرد: مشارکت در تکمیل پروژه های شهری مصداق عمل به تعهداتی است که در توسعه و آبادانی شهرها از سوی بانک شهر در پیش گرفته شده است.
معاون مالی اقتصادی شهرداری شیراز در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با تعامل بیشتر میان شهرداری ها و بانک شهر در سال جدید شاهد اقدامات بیشتری از سوی مدیریت شهری در توسعه و عمران کلانشهرها باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: