کد خبر: ۸۱۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۸۶
نماینده مردم خاف گفت: انتظارمان از وزیر جوان این است که به جای دلمشغولی‌ها در ارائه پیام در فضای مجازی به صورت میدانی در استان‌های مختلف کشور حضور یابد.
وزیر ارتباطات در شعار خوب پیشرفته‌ ولی در عمل هیچ/ آذری جهرمی به جای ارائه پیام در فضای مجازی به میدان بیاید

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در ادامه پرسش از وزیر ارتباطات و فناوری محمود نگهبان سلامی  درباره علت عدم تحقق قواعد مندرج بند ط ماده ۳ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پرسید و گفت: تسریع و تسهیل دسترسی به خدمات ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات برای همه مناطق کشور از وظایف وزارت ارتباطات است اما در حال حاضر برقراری سیستم ارتباطی و خدمات الکترونیکی در روستاهای کشور با مشکلات زیادی رو به رو است.

وی اظهار داشت: انتظارمان از وزیر جوان این است که به جای دلمشغولیها در ارائه پیام در فضای مجازی به صورت میدانی در استان های مختلف کشور به ویژه شهرستان ها و مناطق محروم حضور داشته باشند.

وی افزود: بسیاری از مناطق مختلف کشور به ویژه روستاها و مناطق محروم با مشکل آنتن دهی تلفن همراه در اپراتورهای تلفن همراه رو به رو هستند، وضعیت ارتباطات تلفن همراه نه تنها در روستاها بهتر نشده بلکه مشکلات مردم در این زمینه بدتر شده است.

وی گفت: در زمینه شعار خوب پیشرفته‌اند ولی در عمل هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: