کد خبر: ۸۱۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۹۷۶
آبی پوشان پایتخت با گلزن آسیایی به توافقات پایانی دست پیدا کردند.
توافق نهایی گلزن آسیایی با استقلال + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مطهری یکی از معدود بازیکنان لیگ محسوب می‌شود که استقلالی‌ بودنش را هیچ‌گاه انکار نکرده و هرگاه که فصل نقل‌وانتقالات فرا رسیده علاقه خود برای پیوستن به این تیم را بارها بیان کرده است.

 

ارسلان مطهری روز گذشته با استقلالی ها جلسه مطلوبی برگزار کرد و به توافقات ضمنی دست یافت. احتمال این که به زودی به عنوان یکی از خریدهای جدید استقلال معرفی شود زیاد است.

 

آبی پوشان پایتخت قصد دارند در این فصل و با حضور استراماچونی ناکامی‌های خود در چند فصل اخیر را با جذب چند ستاره بزرگ و کارآمد به باد فراموشی بسپارد. یکی از این بازیکنان، ارسلان مطهری مهاجم پرتلاش و جنگندۀ ذوب‌آهن اصفهان است. مطهری فصل گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با به ثمر رساندن 3گل ستارۀ تیمش بود و از عوامل اصلی صعود ذوبی‌ها به مرحلۀ حذفی به حساب می‌آید.

 

 

در همین راستا  ارسلان مطهری روز گذشته با استقلالی ها جلسه خوبی برگزار کرد و به توافقات نهایی دست یافت و به احتمال فراوان به زودی بعنوان یکی از خریدهای جدید استقلال معرفی می‌شود تا با حضور در خط حملۀ آبی‌پوشان به مشکلات این تیم در گل‌زنی خاتمه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: