کد خبر: ۸۱۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۱۴۵
سفیر ایران در لندن از ایجاد اخلال از سوی عده ای که در مقابل سفارت تجمع کرده بودند، برای ورود کارکنان به ساختمان سفارت خبر داد.
تجمع در مقابل سفارت ایران در لندن / بعیدی نژاد: تعداد معدودی تظاهرکننده ورودی سفارت را بستند / آنها از ورود دیپلمات‌ها به ساختمان جلوگیری کردند

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، سفیر ایران در لندن از ایجاد اخلال از سوی عده ای که در مقابل سفارت تجمع کرده بودند، برای ورود کارکنان به ساختمان سفارت خبر داد.

حمید بعیدی نژاد در پیامی توئیتری خبر داد: تعداد معدودی تظاهرکننده امروز تنها ورودی سفارت ایران در لندن را مسدود و از ورود دیپلمات‌ها به ساختمان جلوگیری کردند.

وی افزود: شنبه‌ها و یکشنبه‌ها در ایران روز کاری است و کارکنان دیپلماتیک بخش‌هایی از کار خود را در این دو روز با پایتخت ایران هماهنگ می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: