کد خبر: ۸۱۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۴۰۰
شب گذشته در میز نقد برنامه هفت برای «ما همه با هم هستیم» مسعود فراستی در بحث درباره سرمایه‌ این فیلم گفت: لمپن ها آمده‌اند در کار فرهنگی. ما با یک مکانیزم سرمایه داری و بورژوازی مواجه نیستیم، ما با مکانیزم دلالی و تازه به دوران رسیده های لمپن طرفیم که یک شبه میلیاردر شدند.
انتقادات تند مسعود فراستی از سرمایه‌گذار «ما همه با هم هستیم»: این سرمایه‌داری نیست، دلالی لمپن‌هاست!

به گزارش خبرداغ ، شب گذشته در میز نقد برنامه هفت برای «ما همه با هم هستیم» مسعود فراستی در بحث درباره سرمایه‌ این فیلم گفت: لمپن ها آمده‌اند در کار فرهنگی. ما با یک مکانیزم سرمایه داری و بورژوازی مواجه نیستیم، ما با مکانیزم دلالی و تازه به دوران رسیده های لمپن طرفیم که یک شبه میلیاردر شدند.

فراستی گفت: پنج سال قبل یک مغازه تعمیرات کامپیوتر داشتند و پنج سال بعد یک شبه می توانند بیست میلیارد روی یک فیلم سرمایه گذاری کنند و پشت جشنواره فجر قرار بگیرند این دیگر به من به عنوان یک شهروند و یک آدم فرهنگی مربوط است. این جریان گسترش فقراست. این جریان ضد تولید و ضد مردمی و گسترش از بین بردن هنر است.

به نوشته سینما دیلی، وی گفت: دیگر انگیزه ای برای کارگردان و فیلمنامه نویس و بازیگر نمی ماند وقتی این پول های هنگفت که با زحمت به دست نیامدند وارد سینما می شود. پول با زحمت پول تولید هست و تولید به دنبال خودش می آورد. پول بی زحمت و بی در و پیکر فساد و دلالی می آورد و این مکانیزم غیرممکن است به فرهنگ برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: