کد خبر: ۸۱۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۷
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با همراهی استاندار سیستان و بلوچستان از مجموعه گردشگری دُرّ بلوچ در روستای آبکان بازدید کرد.
بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از مجموعه گردشگری دُرّ بلوچبه‌گزارش  خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز سه شنبه 21 خرداد 98 با همراهی احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان از اقامتگاه بوم‌گردی و مجموعه گردشگری دُرّ بلوچ روستای آبکان بازدید کرد.

معاون رئیس‌جمهوری در این بازدید بر افزایش زیرساخت‌های گردشگری در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: «در حال حاضر پروژه‌های متعدد گردشگری با حضور فعال بخش خصوصی، در کشورمان در حال ساخت است.»

او ادامه داد: «استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بکر و زیبایی است که باید با برنامه‌ریزی، معرفی و تبلیغات این مناطق را به گردشگران معرفی کرد.»

مجموعه گردشگری دُرّ بلوچ شامل 10 اتاق، رستوران سنتی، محوطه و فضای سبز است.

مالک این مجموعه با معرفی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، از محل تسهیلات روستایی و اشتغال‌زایی تسهیلات دریافت کرده است.

مجموعه گردشگری دُرّ بلوچ در فاز دوم افزایش واحدهای اقامتی را در دستور کار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: