کد خبر: ۸۱۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۱۰۷۶
کم کم از بازیکنان فصل بعد استقلال رونمایی می‌شود.
استقلال ستاره تکتیکی لیگ برتر را به خدمت گرفت!به گزارش خبرداغ ، همانطور که خطیر روز گذشته وعده داده بود، آبی‌ها با 5 بازیکن جدید به توافق رسیده‌اند که یکی از آن‌ها محمد بلبلی است. مسئولان باشگاه استقلال که به صورت چراغ خاموش در فصل نقل و انتقالات مشغول فعالیت هستند موفق شدند با جوان  22 ساله تیم فوتبال سپیدرود به توافق برسند.


این اتفاق در حالی رخ داده که طی روزهای گذشته خبر حضور بلبلی در تیم فولاد و عقد قرارداد 3 ساله با این باشگاه مطرح شد اما مسئولان این باشگاه با بازیکن فولاد قرارداد رسمی امضا نکرده و استقلالی‌ها از فرصت استفاده کرده و بااین بازیکن تکنیکی قرارداد امضا کردند.

 

با این حساب باید اذعان داشت پس از دشتی و مطهری، بلبلی سومین بازیکنی است که قرار است پیراهن آبی استقلال را در فصل بعد به تن کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: