کد خبر: ۸۱۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۲۱۸
یک نماینده مجلس گفت: در این سفارت خانه ها شراب و مواد مخدر سرو می کنند و با آن ها برخوردی هم نمی شود. عجیب است که انگلیسی ها یک بار افطاری می دهند و یک روز پارتی مختلط برگزار می کنند.
سلیمی: برخی سفارت‌خانه‌ها پارتی‌های مختلط برگزار می‌کنند/ لاریجانی: کمیسیون امنیت ملی رسیدگی کند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علیرضا سلیمی امروز در صحن علنی مجلس در بیان تذکری گفت: در قانون اساسی کشور ما بر استقلال سیاسی و فرهنگی و... تاکید شده است اما متاسفانه می‌بینیم که برخی سفارت خانه‌های خارجی پارتی‌های مختلط برگزار می‌کنند.

وی تاکید کرد: در این سفارت‌خانه‌ها شراب و مواد مخدر سرو می‌کنند و با آن‌ها برخوردی هم نمی‌شود. عجیب است که انگلیسی‌ها یک بار افطاری می‌دهند و یک روز پارتی مختلط برگزار می کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم که تذکر دهید که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت امور خارجه پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر سلیمی کفت: کمیسیون امنیت ملی این موضوع را رسیدگی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: