کد خبر: ۸۱۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
تعداد بازدید: ۱۳۴۹
برانکو ایوانکوویچ لیست بازیکنان مدنظر خود را برای فصل آینده در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  شب گذشته پرسپولیس تهران توانست با غلبه بر داماش گیلان عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کند تا تنها تیمی باشد که هم لیگ برتر ایران و هم جام حذفی را در یک فصل با خود به خانه می‌برد. بعد از این دیدار تمرینات پرسپولیس برای مدتی تعطیل خواهد بود و بازیکنان و کادر فنی به تعطیلات خواهند رفت.

 

برانکو ایوانکوویچ هم برای گذراندن تعطیلات خود ایران را ترک کرده و به کرواسی باز می‌گردد. اما سرمربی پرسپولیس پیش از ترک ایران لیست بازیکنان مدنظر خود برای فصل بعد را در اختیار باشگاه قرار داده است که در آن اسامی جالبی وجود دارد.

 

 

در این لیست نام بازیکنانی مانند محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمدرضا حسینی، علی دشتی و حتی مهدی طارمی به چشم می‌خورد. برانکو از بازگشت بازیکنان گذشته مانند احمدزاده، امیری و محرمی هم استقبال کرده و این بازیکنان هم می‌توانند جزء لیست پروفسور باشند.

 

 

البته سرمربی کروات بر روی ثبات تیم تاکید دارد و مایل به جدایی بازیکنان تیمش نیست و از باشگاه درخواست داشت تا نهایت سعی و تلاش خود را برای حفظ بازیکنان کنونی به خرج دهند تا در فصل آینده هم فقط چند بازیکن جدید به ترکیب او اضافه شده و همین ستاره‌ها را در اختیار داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: