کد خبر: ۸۱۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۴۴۳
هوادار مصدوم پرسپولیس که از ناحیه چشم به شدت آسیب دیده است، باشگاه سپاهان را تهدید کرد.
تهدید شدید سپاهان توسط هوادار مصدوم پرسپولیس+ عکسبه گزارش خبرداغ ، فرشید آقا بالازاده هوادار تیم پرسپولیس که برای تماشا بازی تیم محبوبش از هلند به ایران آمده بود، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان توسط هواداران تیم سپاهان به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و برخورد محکم سنگ به چشمش، او را در آستانه نابینا شدن قرار داده است.

 

او امروز در مصاحبه‌ای گفت:

تا جایی که عقل من می‌رسد وقتی باشگاهی اسم فرهنگی ـ‌ ورزشی دارد باید تمهیدات مناسبی انجام دهد. مگر در بازی پرسپولیس و سپاهان در تهران هواداران سپاهان را در ورزشگاه نگه نداشتند تا ابتدا پرسپولیسی‌ها بروند؟‌خب در اصفهان هم هواداران پرسپولیس را در ورزشگاه نگه می‌داشتند تا سپاهانی‌ها بروند و شاهد این اتفاقات نباشیم. فقط من کتک نخوردم بلکه خیلی‌های دیگر را هم با زنجیر و تسمه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. ما که داعشی نیستیم که با ما این برخوردها انجام شد. این مسائل بی‌انصافی است. اگر پنالتی سپاهان گل می‌شد، آیا باز هم این رفتارها انجام می‌شد؟ خودشان گل نزدند و گناه ما در این میان چیست؟‌ چه کسی الان جواب من را می‌دهد؟ چه کسی جواب دختر سه ساله من را می‌دهد؟ بچه من چه گناهی دارد؟ آقای تابش که حرف از فرهنگ‌سازی می‌زند همان کسی است که می‌خواست تیمش را بعد از اخراج بازیکنش از زمین بیرون بکشد. او فکر نمی‌کند که همین کارها باعث تشنج روی سکوهای ورزشگاه می‌شود؟ او چطور مدیری است که اینگونه مدیریت می‌کند؟‌ او با این اقدامات کاری کرد که هواداران ناراحتی‌شان را سر ما خالی کردند و به ماشین‌ها آسیب رساندند.

 

 

آقابالازاده در ادامه گفت:

اگر بخواهم به فیفا شکایت کنم دمار از روزگار باشگاه سپاهان در می‌آورند چرا که فیفا با کسی شوخی ندارد. اما در ایران همه چیز با کدخدامنشی حل می‌شود. باور کنید در انگلستان هم هولیگان‌ها هم کاری که در اصفهان با ما کردند را با دشمنانشان نمی‌کنند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: