کد خبر: ۸۱۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۵۱۹
در حالی ایران خودرو شرایط جدید فروش فوری چهار مدل خودرو را اعلام کرده که اختلاف قیمت کارخانه با بازار آزاد بسیار زیاد است. به طور مثال قیمت پبش فروش خودروی پژو ۲۰۶، ۶۷ میلیون تومان است که در بازار آزاد ۹۷ میلیون تومان فروخته می‌شود!
تفاوت قیمت برخی خودرو‌ها از کارخانه تا بازاربه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: در حالی ایران خودرو شرایط جدید فروش فوری چهار مدل خودرو را اعلام کرده که اختلاف قیمت کارخانه با بازار آزاد بسیار زیاد است. به طور مثال قیمت پبش فروش خودروی پژو ۲۰۶، ۶۷ میلیون تومان است که در بازار آزاد ۹۷ میلیون تومان فروخته می‌شود!

ایران خودرو امروز چهار مدل خودرو را با شرایط اعلامی در جدول پیش فروش کرده است. این شرکت غالبا هر روز دو مدل خودرو را در طرح های فروش فوری عرضه می کرد.

بهای در نظر گرفته شده برای پژو ۴۰۵ بنزینی با مشخصات اعلامی در جدول ۶۷ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۴۰۰ تومان و برای پژو ۲۰۶ تیپ دو ۶۷ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۴۰۰ تومان است. پژو پارس LX ۸۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۰۰تومان و رانا با قیمت ۶۷ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان است. مشخصات اعلامی در جدول اعلام شده است.

گفتنی است مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نیستند.

ععع

پیشتر رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار گفته بود: کاهش عرضه و فروش خودروی کارتکسی از سوی شرکت‌های خودروسازان زمینه افزایش قیمت‌ها را در بازار آزاد ایجاد کرده است. 

لیست زیر را ببینید تا متوجه شوید که آن چهار مدل خودروی پیش فروش شده در بازار آزاد با چه تفاوت قیمتی به فروش می‌رسد!

ععع

ععع

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدحسن زبرجد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
به نظر بنده فروش اینترنتی دو شرکت بزرگ خودروساز دروغ بسیار بزرگی برای بالا بردن قیمت خودروهای بی کیفیت این خودروسازان در بازار است این برنامه کاملا مهندسی شده با مسئولین مربوطه در دولت ونظام می باشد و مجلس هم هر از چند گاهی طرحهایی برای دل خوش کردن مردم بیچاره مطرح می کند جیب مردم بیچاره شده محل دزدی این قشر خاص و متاسفانه تمامی رسانه ها اعم از دولتی و خصوصی درپیشبرد این هدف شوم هماهنگ عمل می کنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: