کد خبر: ۸۱۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۸۵۳
اصلی ترین هدف نقل و انتقالاتی برانکو پرسپولیس را دور زد و به این تیم نیامد اما سرخپوش شد!
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، رشید مظاهری سنگربان با اخلاق و خوش آتیه فوتبال کشورمان که در تیم سبزپوشان اصفهانی بازی می کرد برای عقد قرارداد با تراکتورسازی به توافق رسید تا به زودی راهی تبریز شده و به سرخ های تبریزی بپویندد.

 

رشید مظاهری که اولین گزینه سرمربی پرسپولیس برای جانشینی احتمالی علیرضا بیرانوند بود، با وجود اینکه علاقه خود را در مورد پرسپولیس ابراز کرده بود و حتی مذاکراتی نیز با پرسپولیس داشت به نظر تصمیم جدیدی اتخاذ کرده و با دور زدن سرخ های پایتخت قصد دارد سرخپوش تبریزی شود. او در همین زمینه قرارداد داخلی خود را با تیم تبریزی بسته و پرسپولیس دستش از این بازیکن کوتاه گردیده است.


 

حال باید منتظر نشست و دید تا در روزهای بعدی چه اخباری از باشگاه پرسپولیس می رسد آیا بیرانوند از پرسپولیس جدا می شود و در صورت جدایی بیرانوند پرسپولیسی ها چه تدبیری برای جایگزینی این ستاره مطرح فوتبال کشورمان خواهند داشت و کدام دروازبان را به خدمت می گیرند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: