کد خبر: ۸۱۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۴۱۲
محسن خلیلی، سرپرست باشگاه پرسپولیس، پیامی ویدیویی را برای هواداران تیم خود منتشر کرد.
افشاگری یک پرسپولیسی، از ماجرای تقسیم سکوهای استادیوم نقش جهانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در حالی که پرسپولیسی‌ها بسیار تمایل داشتند تا نبرد تیمشان برابر سپاهان در مرحلۀ نیمه‌نهایی جام حذفی، با حضور پرشور هواداران خودی برگزار شود و سکوهای نقش جهان به صورت 50 -50 تقسیم شود، در نهایت با نظر شورای تامین شهر اصفهان سکوهای این استادیوم به صورت 70 به 30 به سود سپاهان تقسیم شد.

 

محسن خلیلی سرپرست باشگاه پرسپولیس در پیغامی ویدیویی دست به افشاگری در این باره زد و خطاب به هواداران تیم خود اظهار داشت: ما تا لحظۀ آخر به دنبال تقسیم سکوها به صورت 50 به 50 بودیم، اما نظر شورای تامین برای حفظ امنیت ورزشگاه بدین گونه شد که 50 درصد جایگاه‌ها در اختیار سپاهان و 30 درصد در اختیار پرسپولیس و 20 درصد دیگر نیز خالی بماند!

 

با این ادعای خلیلی باید گفت که به هیچ وجه سهمیۀ سپاهان 70 درصد نبوده است و اگر 20 درصد ظرفیت خالی استادیوم در اختیار میزبان قرار بگیرد، مشخصاً قانون‌شکنی صورت خواهد گرفت که در این صورت پرسپولیسی‌ها قادر خواهند بود تا به مراجع نظارتی شکایت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: